K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä ainakaan ohittanut, koska muistan et oon myös downvotettanu niin prkleesti ja huutanu jollekin transfoobikolle sun muuta.
Mut silti, pysyn mun kannassa siitä että jengi osas nauraa itelleen enemmän kuin täällä. En tiedä johtuuko se siitä et täällä ei ole edelleenkään oikein konsensusta siitä mistä puhutaan, ja osa tuntuu avoimesti pitävän itseään sit parempina kuin muut palstalla. (Se on kyllä koomista! Kaikki täällä samassa viemärissä kuitenkin kirjottelee.)
Se johtuu ihan siitä, et 95% kirjoittajista lähti pakoon tossareiden juttuja. Tänne jäi ns. jämäaines (kyllä, olen täällä myös itse).

Kyllä on aika kullannut ne muistot sulla. Mä niitä tilanteita yritin laukaista mm. keksimällä Jonne trollin, jota vedin. Oli niin sakeeta settiä siellä, et oli pakko yrittää välillä laukaista tilanteita huumorin voimin. Täällä en enää jaksa, luovutin jo.
Oon se joka alotti tän nostalgiahaippauksen vauvasta. Kiinnostavaa, en oo varma muistanko sun trollihahmoa mut en varmasti tajunnu trollaukseks. Uskon, että ei oo ollu hauskaa hommaa sun näkökulmasta. Ehkä mulla on muistoissa kultareunus. (Edelleen oon sitä mieltä et täällä on vielä totisempaa ja paskempaa, mut kumminkin)

Minähän herran vuonna ajattelit pystyä muuttamaan sitä mitä näille palstoille kirjoitetaan tai sitä jos joku on mainitsemiasi asioita? Tulen sitten katsomaan onko mikään muuttunut.
Et ymmärtänyt pointtia. Tarkoitin, et shipin varjolla hyväksytään kaikkea peetä, koska pelätään et se laiva uppoaa. Eikö tämän ois jo pitänyt toimia herätyksenä sille, et ois pitänyt perustaa se Discord jo aiemmin.

Tuota sillä ohituksella tarkoitettiin, ettei saa painaa poistonappulaa. Tärkeämpää oli, ettei paatti vaan uppoa kuin se, että jää ihan hirveää haukkumista vielä ihmisen/ihmisten oikealla nimellä nettiin. Niistä poisteluista ketjut meni lukkoon.
Se poistelu nyt menikin ihan älyttömyyksiin eikä joka pikku mainintaa tyyliin "nm näkyy x stoorissa" ollut mitään järkeä lähteä poistelemaan mutta jokainen tyylillään tietty. Enkä usko että ketjut meni mitenkään yksiselitteisesti lukkoon poistelusta. Muistan senkin miten kerralla lähti kymmenisen sivua kommentteja ja ketju pysyi auki.

Kyllä on aika kullannut ne muistot sulla. Mä niitä tilanteita yritin laukaista mm. keksimällä Jonne trollin, jota vedin. Oli niin sakeeta settiä siellä, et oli pakko yrittää välillä laukaista tilanteita huumorin voimin. Täällä en enää jaksa, luovutin jo.
Mennyt ohi koko jonne trollaus. Jonkun veetijutun ja hiihtolomalaiset muistan hämärästi ohitelleeni mutta en tarkoittanut näitäkään.

Se poistelu nyt menikin ihan älyttömyyksiin eikä joka pikku mainintaa tyyliin "nm näkyy x stoorissa" ollut mitään järkeä lähteä poistelemaan mutta jokainen tyylillään tietty. Enkä usko että ketjut meni mitenkään yksiselitteisesti lukkoon poistelusta. Muistan senkin miten kerralla lähti kymmenisen sivua kommentteja ja ketju pysyi auki.
Menihän lopulta. Taitaa olla mammalla vähän hatarat mielikuvat. Nimenomaan oli sitä ohi vaan huutelua ihan jokaikisen haukkumisen kohdalla.
Eikö teillä nyt siellä discordissa olekaan niin mukavaa ja ihanaa, kun ei ole trolleja? Vai miksi pitää taas tulla tännekin, johon teidän shippijutut ei kuulu?

Oon se joka alotti tän nostalgiahaippauksen vauvasta. Kiinnostavaa, en oo varma muistanko sun trollihahmoa mut en varmasti tajunnu trollaukseks. Uskon, että ei oo ollu hauskaa hommaa sun näkökulmasta. Ehkä mulla on muistoissa kultareunus. (Edelleen oon sitä mieltä et täällä on vielä totisempaa ja paskempaa, mut kumminkin)
Itse oon sitä mieltä, et huumoria ja ironiaa löytyi eniten tästä ketjusta 1.5-2 vuotta sitten. Sen jälkeen tämä on muuttunut peeläjäksi. Kaikki kivat kirjoittelijat kaikonneet aikoja sitten pois.

Muistan ennemmin ne kun joku taisi verrata meitä vanhoihin nautoihin ja siitä sitten joku keksi ottaa meille vähän muunnellun nimen käyttöön. Tätä ja tämän tyylisiä siis.

Itse oon sitä mieltä, et huumoria ja ironiaa löytyi eniten tästä ketjusta 1.5-2 vuotta sitten. Sen jälkeen tämä on muuttunut peeläjäksi. Kaikki kivat kirjoittelijat kaikonneet aikoja sitten pois.
Oho okei. Mä en ollu täällä tai millään palstoilla siihen aikaan, eli mulla on tbh vain ne 2023 muistot, ja se mitä tänä kesänä täällä ollessani oon lukenu.

Mä taas en ikinä ymmärtänyt vauvan shippi huumoria. Bojanista ja Käärijästä luotiin joko pieniä raukkoja, vanhoja mummoja tms., mutta ei koskaan annettu olla itsensä ikäisiä miehiä. Sen lisäksi se miten K:ta dissattiin, koska shippi ei edennyt hänen takiaan. Syitä mm. se ettei K uskalla mennä yksin Sloveniaan. Sit vielä nää touhutontut jne. arggg.

Menihän lopulta. Taitaa olla mammalla vähän hatarat mielikuvat. Nimenomaan oli sitä ohi vaan huutelua ihan jokaikisen haukkumisen kohdalla.
Eikö teillä nyt siellä discordissa olekaan niin mukavaa ja ihanaa, kun ei ole trolleja? Vai miksi pitää taas tulla tännekin, johon teidän shippijutut ei kuulu?
Itse ymmärsin ne ohi huutelut että älkää tarttuko noihin aiheisiin ja älkää aloittako turhanpäiväistä poistelua pikkujutuista joka vaan triggeröi joitakin. Myönnän että keskityin niihin kivoihin kommenteihin ja jatkoin niistä joten voin olla ymmärtänyt väärinkin.

Osa tietty jotenkin pelkäsi sitä ketjun lukkiutumista poistelun takia mutta kun se ei lukkiutunut silloin kun lähti se kymmenisen sivua kommenttaja kerralla niin itse en siihen uskonut enkä usko.

Muistan ennemmin ne kun joku taisi verrata meitä vanhoihin nautoihin ja siitä sitten joku keksi ottaa meille vähän muunnellun nimen käyttöön. Tätä ja tämän tyylisiä siis.
Meillä on eri huumori. Itseäni naurattaa mm. onko täällä miehiä💪 huudot ja ne hunajamies jutut. Tästä tuli mieleen, että kuinkahan monta kertaa Bojan on lentänyt ja pannut tässä ketjussa?

Itse ymmärsin ne ohi huutelut että älkää tarttuko noihin aiheisiin ja älkää aloittako turhanpäiväistä poistelua pikkujutuista joka vaan triggeröi joitakin. Myönnän että keskityin niihin kivoihin kommenteihin ja jatkoin niistä joten voin olla ymmärtänyt väärinkin.

Osa tietty jotenkin pelkäsi sitä ketjun lukkiutumista poistelun takia mutta kun se ei lukkiutunut silloin kun lähti se kymmenisen sivua kommenttaja kerralla niin itse en siihen uskonut enkä usko.
Ne oli nimenomaan, ettei saa poistella, ettei ketju mene lukkoon.

Yhteistyössä