K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä väliä on sillä, kuka nojaa kehenkin kuvassa? Kuva ei ole aidosta tilanteesta vaan poseeraus. Se on yksittäinen hetki eikä kerro mitään koko kuvasta. Noinko paljon ottaa aivoon, että B vietti aikaa K:n kanssa, että on pakko keksiä ihmetarinoita siitä, kenen polveen K nojaa yhdessä kuvassa? Säälittävää.
Ihan hyvä näpäytys teille, jotka annoitte ymmärtää, että K ja B ovat kahdestaan ja näyttävän kullanmuruilta yhdessä. Vetäkää tekopyhät mammat välillä happea. P.s. Mulle on ihan se ja sama että kuka istuu missäkin ja kuinka lähellä ketäkin.

Ihan hyvä näpäytys teille, jotka annoitte ymmärtää, että K ja B ovat kahdestaan ja näyttävän kullanmuruilta yhdessä. Vetäkää tekopyhät mammat välillä happea. P.s. Mulle on ihan se ja sama että kuka istuu missäkin ja kuinka lähellä ketäkin.
Minä en ole antanut ymmärtää mitään. En keksi tarinoita yksittäisistä kuvista. Mitään näpäytystä ei ole vääntää jostain kuvasta omaa tarinaa. Se on vain misinformaation jakamista, vaikka ei taida riittää äly eikä koulutus ymmärtämään, mikä siinä on väärin.

Yhteistyössä