V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole peitellyt ikääni. Kolmas kerta tänään kun kerron olevani yli 50 v. Tarkalleen ottaen 52 v. ja 223 päivää. Mummo en ole vielä.Ilmeisesti olet itsekin mummo, kun täällä roikut.
No se alkoi tietyssä vaiheessa, ei ole aina ollut.No ei, yleistä kompostihuumoria.
Joku BK discordista vuoti juttuja tänne ja mummotteli siellä kirjoittavia.Miksi discordilaisen? Mummotellaanko sielläkin?
On ollut jo varmaan vuoden.No se alkoi tietyssä vaiheessa, ei ole aina ollut.
Kukahan täällä tosikko on.Tämäpä nimenomaan. Olen välillä itsekin omaksunut joitain sanoja omaan käyttöön. Aika tosikkomaista, jollei tätä ymmärrä ja ylipäätään ärsyyntyy toisten käyttämistä sanoista ja yrittää profiloida kirjoittajia niiden perusteella. Viestien sisältö on sitten jo ihan eri juttu.
Täällä on mummoteltu kaikkia.Joku BK discordista vuoti juttuja tänne ja mummotteli siellä kirjoittavia.
Siis täältähän on ujuttautunut trolleja sinne jos et ole huomannut.Joku BK discordista vuoti juttuja tänne ja mummotteli siellä kirjoittavia.
Minulla on kulunut aikaa noin paljon siitä kuin viimeksi sain seksiä. Olen 76-vuotias.En ole peitellyt ikääni. Kolmas kerta tänään kun kerron olevani yli 50 v. Tarkalleen ottaen 52 v. ja 223 päivää. Mummo en ole vielä.
Jodelista ne on peräisin. Muutama nuorempi, jotka halus naureskella vanhojen jutuille.Siis täältähän on ujuttautunut trolleja sinne jos et ole huomannut.