V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kai sitä kukaan täällä ole epäillyt.Joku sitä täällä epäili. -se eri
Joku kysyi et oliko näiden viestien kirjoittaja sama henkilö, niin ei ollut.Oikeastaan mitään, ei tosta keskustelijoiden määrää pystynyt päättelemään mielestäni.
No ei tietenkään ollut.Joku kysyi et oliko näiden viestien kirjoittaja sama henkilö, niin ei ollut.
Minä en usko että gaypalstoilla puhutaan jääkiekonpelaajista tai shipataan heitä ja voihan ne kirjoittajat olla naisia.Ei kai sitä kukaan täällä ole epäillyt.
Twin Peaksissa oli se Pölkkyrouva joka kantoi sylissään pölkkyä ja se pölkky ennusti sille.
Pölkyt rivissä.
Googlea käyttämällä löydät. Ei ole noin vaikeaa.Minä en usko että gaypalstoilla puhutaan jääkiekonpelaajista tai shipataan heitä ja voihan ne kirjoittajat olla naisia.
Gayt on hulluina hokiäijiin, ei ne mitään hinteliä hinttejä itelleen halua.Minä en usko että gaypalstoilla puhutaan jääkiekonpelaajista tai shipataan heitä ja voihan ne kirjoittajat olla naisia.
Mikäs nimi sulle keksittäis! Maila Anti-Maila.Minä en usko että gaypalstoilla puhutaan jääkiekonpelaajista tai shipataan heitä ja voihan ne kirjoittajat olla naisia.
Koodi murrettu, ennustaja ja pölkkyTwin Peaksissa oli se Pölkkyrouva joka kantoi sylissään pölkkyä ja se pölkky ennusti sille.
Mikä ihmeen gaymummeli? Itsekin käyn esim. LPSG sivustolla vaikka aika vähän.Ei vaan se gaymummeli ymmärsi väärin.
Vaihtelee kyllä mieltymyksistä. Äläs ny vedä mutkia suoriksi.Gayt on hulluina hokiäijiin, ei ne mitään hinteliä hinttejä itelleen halua.