V
vierailija
Vieras
Stone top?Mulla on nainen joka on top.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Stone top?Mulla on nainen joka on top.
Se on erikoinen juttu, että mistä syistä seksitavat tai -halut vaihtelee maasta toiseen. Ei vain tässä tapauksessa vaan vissiin yleisestikin.Se on aina muodissa. Tosin jonkun uusimman ”tutkimuksen” mukaan suomalaiset on taipuvaisia versatileen.
Ongelmahan on se että luonteeltaan bottomi ei voi tässä tapauksessa oikeen olla sellainen, sillen vanhan liiton tyyliin.No joo ymmärrän mitä tarkotat. Mun mielestä vähän sama pulma oli bojeren kanssa. Ehkä niissä k+urheilijaukkelit-shipeissä on sillee ollu tolkullisempi dynamiikka, vaikka itseäni ne ei niin innostakaan.
Tämä oli nyt sitten vain mielipide, en ryhdy tappelemaan tästä.
Right time = sit kun kaikki tärkeämmät projektit on ohiJoku hyvin spesiaali päivä J:lle ja B:lle . Right time ei voi olla muuta kuin tärkeä päivä. Jerehän sen paljasti. Vain he tietävät.![]()
Ohoh! Totta. Saat marple-palkinnon.Joku hyvin spesiaali päivä J:lle ja B:lle . Right time ei voi olla muuta kuin tärkeä päivä. Jerehän sen paljasti. Vain he tietävät.![]()
Mulla on topin päällä musta paita.Ei kun sen topin päällä.
Voi myös saksettaa.JOs molemmat on bottomeita niin toinen on epämukavuusalueellaan
Aivan. Mutta mielikuvituksestahan tässä on kyse joka tapauksessa, ja siinä on kaikenlaiset jutut mahdollisia.Ongelmahan on se että luonteeltaan bottomi ei voi tässä tapauksessa oikeen olla sellainen, sillen vanhan liiton tyyliin.
En ymmärrä mistä puhut muttaRelax. Kävin just pitämässä kunnon sunnuntaisaarnan ylautalaisille ja puhti on nyt poissa.