V
vierailija
Vieras
Mikä paluu, koko aika oon keskustellut tässä?Pakottaja-pakottajan paluu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä paluu, koko aika oon keskustellut tässä?Pakottaja-pakottajan paluu.
Lähes kaikkia, joitain tosi törkeästikin.Ketä kaikkia se kekä nyt on haukkunut ulkonäöllisesti?
Älä valehtele.Lähes kaikkia, joitain tosi törkeästikin.
Sinuna en laskisi mua vielä kaveriksesi tämän perusteella.Ei voi olla totta, ensimmäinen ei älykääpiöltä vaikuttava pakottaja(kin)
Ehkei arvoja mutta alapäätä.Ei vastaa minun arvojani.
Ai sä oot se herkkis KKK shippari.Taitavasti kirjottaa, tyylistä tai aiheesta ei tarvitse toki tykätä.
Toisen ihmisen sairauksien kommentointi ulkopuolisena on sitten taas sen verran rimanalitus, et toivon että semmoseen ei edes täällä tarvitse ryhtyä.
(En tunne koko tyyppiä itse, oon lukenu joitakin hänen ficcejään, nyttemmin kiinnostaa kkk, joten en ole lukenut aikoihin).
Häh, missä oon jostain kaverista puhunut edes, lähinnä vaan aattelin et kommentti oli fiksumpi kuin tällä porukalla yleisesti, jotka nyt vaikka näitä tyhmiä Peter Pan juttuja kirjoittelee. Ei minulla sikäli ollutkaan tietoa mitä just sinä kirjoittelet, plus et sanoin just päinvastoin vai etkö osaa lukea. Eli en haukkunut sinua sellaiseksi.Sinuna en laskisi mua vielä kaveriksesi tämän perusteella.
Pidän kkk-headcanonini enimmäkseen itelläni, ja jos niitä täällä jaan, se ei "pakota" ketään mihinkään.
"Älykääpiön" oon viimeksi kuullut haukkumasanana muistaakseni perhepäivähoidossa. Ei varsinaisesti loukkaa.