V
vierailija
Vieras
Ei niin, eikä muutenkaan ketjun ulkkiksen tyyliä.Musta tuo ei sanajärjestyksestä päätellen ollut käännös.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei niin, eikä muutenkaan ketjun ulkkiksen tyyliä.Musta tuo ei sanajärjestyksestä päätellen ollut käännös.
Eipä ollut taas yllätys, että se luetun ymmärtäminen on sinulla heikoissa kantimissa. Olen tai oikeastaan olin BoJere shippareita ja nykyään seuraan KB ystävyyttä, kun siihen tulee tilaisuus.Myönnät siis olevasi surkuhupaisa tyyppi. Yllättävän kiinnostunut olet shipistä. Teilaaminen on peitekeinosi. Saatko näppylöitä vai alkaako närästämään Bn ja Jn rakkaus.
Missä kohtaa tässä on yhdyssana: Huonoa suomea silti?Näyttää tavalliselta puhekieleltä. Olihan tuossa yhdyssanavirhe itselläsikin. Ajattelin siitäkin, että ihan normaali osa nettikirjoittamista.
Olen eri, mutta sanon, että kelpo tissit ne riippuvatkin on, ja masturbointi on tervettä.
Voi sinnuu-mummo paikalla.Voi sinnuu. Shippausketjujen kuumin kissa ja terävin kynä.![]()
Huonosti ilmaisee silti itsensä.Ei niin, eikä muutenkaan ketjun ulkkiksen tyyliä.
Koulunpenkille takaisin kiitos.Myönnät siis olevasi surkuhupaisa tyyppi. Yllättävän kiinnostunut olet shipistä. Teilaaminen on peitekeinosi. Saatko näppylöitä vai alkaako närästämään Bn ja Jn rakkaus.
Juuri näin.Koulunpenkille takaisin kiitos.
Se kirjoitetaan voi sinnuu -mummo, jos haluat viitata koko fraasiin ("voi sinnuu").Voi sinnuu-mummo paikalla.![]()
Ainoastaan yli 70v. käyttävät noin vanhoillisia sanontoja kuin kuumin kissa tai terävin kynä.Voi sinnuu. Shippausketjujen kuumin kissa ja terävin kynä.![]()
Pentti.Ennustaja oli alunperin minun keksimä hahmo. Joku omi sen.
Itseasiassa se on sinnuu-mummo. Jos kyseessä on teos, niin silloin se kirjoitetaan sinnuu-mummo -teos. Sanaliitot, sanaliitot.Se kirjoitetaan voi sinnuu -mummo, jos haluat viitata koko fraasiin ("voi sinnuu").
Normaaliälyinen ymmärtää hyvin.Huonosti ilmaisee silti itsensä.
Onko hän se syömishäiriöinen?Pentti.
Eli et ainakaan sinä.Normaaliälyinen ymmärtää hyvin.
Hänen hahmonsa on.Onko hän se syömishäiriöinen?
Kekä-PenttiItseasiassa se on sinnuu-mummo. Jos kyseessä on teos, niin silloin se kirjoitetaan sinnuu-mummo -teos. Sanaliitot, sanaliitot.
Ei täällä mitään sellaista ole ollut tai ainakaan itse en tiedä, miks joku ees haluais olla hahmo. Ei ole vaikeaa kirjoitella sellaisena kuin on.Ennustaja oli alunperin minun keksimä hahmo. Joku omi sen.