V
vierailija
Vieras
Ei ihan ekana tuu mieleen näiden yhteistyö.Miksi Joost on Suomessa ja mitä yhteistä sillä on Cledoksen kanssa? Onko niillä tulossa collab?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ihan ekana tuu mieleen näiden yhteistyö.Miksi Joost on Suomessa ja mitä yhteistä sillä on Cledoksen kanssa? Onko niillä tulossa collab?
Se kertoo että olet mummo ja että kipuilet. Kaikki muukin kertoo aina siitä.Itse kirjoitin tänne kerran että. Mitähän se kertoo minusta, erityisesti mun seksuaalisuuden puolista, joita olen salannut itseltäni?
Olet sormettava maalitaulu.Itse kirjoitin tänne kerran että. Mitähän se kertoo minusta, erityisesti mun seksuaalisuuden puolista, joita olen salannut itseltäni?
Ja miksikähän ei?Ei ihan ekana tuu mieleen näiden yhteistyö.
Erittäin kuuluisaUra? Hänhän on siis tehnyt uraa tosissaa vuodesta 2016 lähtien. Nyt siis epäilet, että se ura loppuu 2028 eikä että hän itse päättää vetäytyä "eläkkeelle". Vai tarkoititko nyt sitä viisivuotissuunnnitelmaa, jonka mukaan hän tekee töitä hiki hatussa viisi vuotta ja muuttaa sitten ravintolanpitäjäksi Kreikkaan? Jos siis jälkimmäistä, niin sittenhän tuo suunnitelma kestäisi 5,5 vuotta. Tammikuussa 2023 K oli jo erittäin kuuluisa, jopa ulkomaillakin. Miten siis ajattelet nyt hänen urastaan? Koko ura-aika, vain se, kun hän oli kuuluisa vai se kuuluisa heitto viidestä vuodesta?
Ootpa nolo. Useimpia ei vain kiinnosta sun öyhöttämäsi sukupuolisekoilu. Ei ole niin, että ”eivät ole asiaa ajatelleet”.Aah, mä oon yks niistä ”sä kipuilet asian kanssa” ja pysyn edelleen kannassani. Itse en silti ole lokeroinnin ystävä, eikä mun mielestä kenenkään velvollisuus ole tulla kaapista ulos. Pointti oli se, että se moni ei ole pohtinut (syitä on useita) elämänsä aikana seksuaalisuuttaan sen enempää, koska he ovat toteuttaneet yhteiskunnassa vallalla olevaa heteronormatiivista mallia. Sä vedät nyt mutkat vähän suoriksi, mut ehket kestä muiden mielipiteitä, koska ne saattaa osua liian oikeaan.
Oon eri, mutta väitätkö, ettei K ole tienannut musiikillaan sitten vuoden 2023 ja viisumenestyksen jälkeen? Missä tynnyrissä asut tirskahtelemassa.Erittäin kuuluisaTirsk!
Toiko se hänelle yhtään rahaa? Eipä tainnut tuoda!