K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunkiolta löysin sitten minäkin itseni. Olen näissä ketjuissa pyörinyt viime keväästä asti fiilistelemässä, shippaa en varsinaisesti ketään. Itse olen kaivannut ketjua, jossa voisi keskustella kaikesta Joksuihin ja K:hon liittyvästä vapaasti. Ketään haukkumatta, mutta ilman, että koko ajan siteerataan sääntökirjaa. Voisikohan tämä ketju olla sellainen? Ilahduttavan aktiivista keskustelua näyttää nyt ainakin olevan.
Komppaan, mulla sama tilanne. Tää ketju näyttää toistaseksi hyvältä! Oon käyny vauvalla enää ainoastaan uutisten takia ja keikkaliven pitäjistä tietoa katsomassa. Löytyiskö jatkossa tästä ketjusta myös ne?

Vilpittömästi kysyn, että onko kaikki täällä pettyneitä K:hon? Tuntuu että ei täällä K faneja hirveästi ole. Aloitus viestissä on tuo pettyneitä K/B shippiin, niin olisi kiva kuulla mihin petyitte.

Mä en ole pettynyt K:hon, mutta vähän pettynyt siihen, ettei K&B ole edennyt kuten villeimmissä kuvitelmissani toivoin. Jotenkin tuntuu surulliselta, että kaksi noin poikkeuksellisellisen hyvin yhteen sopivaa ihmistä, ei pääsisi edes kokeilemaan yhdessäoloa enemmänkin.

Ootteko koskaan miettiny, olisko tilanne erilainen, jos K olisi ollut Loverpoolissa ja/tai sen jälkeen sinkku?

(ja tietenkin MRS=3)

Mä en ole pettynyt K:hon, mutta vähän pettynyt siihen, ettei K&B ole edennyt kuten villeimmissä kuvitelmissani toivoin. Jotenkin tuntuu surulliselta, että kaksi noin poikkeuksellisellisen hyvin yhteen sopivaa ihmistä, ei pääsisi edes kokeilemaan yhdessäoloa enemmänkin.

Ootteko koskaan miettiny, olisko tilanne erilainen, jos K olisi ollut Loverpoolissa ja/tai sen jälkeen sinkku?

(ja tietenkin MRS=3)
Mä näen Kn niin vahvasti heterona, etten usko missään tilanteessa syntyneen tuon enempää. Se oli man crush, josta kehkeytyi ihana ystävyys.

Tunkiolta löysin sitten minäkin itseni. Olen näissä ketjuissa pyörinyt viime keväästä asti fiilistelemässä, shippaa en varsinaisesti ketään. Itse olen kaivannut ketjua, jossa voisi keskustella kaikesta Joksuihin ja K:hon liittyvästä vapaasti. Ketään haukkumatta, mutta ilman, että koko ajan siteerataan sääntökirjaa. Voisikohan tämä ketju olla sellainen? Ilahduttavan aktiivista keskustelua näyttää nyt ainakin olevan.
Mä oon kyllä aivan samoilla linjoilla sun kanssa ja tosiaan toivottavasti tämä ketju vois pysyä sellaisena että asioita vois pohtia monelta eri kannalta ja väkisinkihän niitä joutuu pohtimaan kun ei meillä asioiden laidasta mitään oikeaa tietoa oo, siksi itseä ainakin monesti häiritsee jos jostain asiasta ei voi keskustella kun heti tullaan huutelemaan että ei liity aiheeseen

Siis itsehän olisin vaan iloinen, jos B löytää itselleen poikaystävän/ seksisuhteen miehen kanssa, JOS sellaista kaipaa. Vaikka sydämessäni olen K&B shippaaja, niin ymmärrän realiteetit ja sen että B:kin kaipaa seurustelusuhdetta ja jos se ei tällä hetkellä K:n kanssa onnistu, niin hyvä jos on muitakin vaihtoehtoja.

Kun täällä ei voi peukuttaa, niin totean olevani just samaa mieltä.

Minusta tai ainakaan minulla ei ole kyse siitä, että periaatteesta vaan Bojanille joku muu kuin K. Mulla muiden vaihtoehtojen pohdinnat lähtee siitä, että K ei taida olla riittävän kiinnostunut tai on hetero. Mitä pahaa tällaisessa lähtökohdassa on, varsinkin kun ollaan täällä kompostissa.
Tuolta se näyttää minustakin ja siksi kiinnostaa keskustella muistakin ihmisistä, jos B:n elämässä vaikuttaa sellaisia olevan. Mulla tämä homma menee B-vetoisesti, eli jos B:llä vaikuttaa mahdollisesti olevan jotain meneillään, niin kiinnostaa toki keskustella siitä, mutta ei hänelle väkisin tarvitse yrittää ketään löytää.

Onko tämä vain oma mielikuvasi joka tulee muiden pohdinnoista, esim. vauvalla vai onko tälle jotain pohjaa, millä perusteella edes olisi tuollainen? En minäkään tiedä, mutta en lähtökohtaisesti halua heti olettaa huonoa, jos ei ole mitään syytä. Jos peruste on se, että on ennenkin hengannut jossain kaveriporukassa, tai useammassakin, niin eiköhän aika moni sosiaalinen ihminen tuohon ikään mennessä ole. Eihän se tarkoita että ne entiset suhteet ei olisi säilyneet, jos elämäntilanteet muuttuu, eikä hengaa sen edellisen porukan kanssa yhtä paljon.

Mä olen lopulta lukenut aika vähän vauvan/puutarhan D:tä koskevia keskusteluja, koska minusta niissä on pääsääntöisesti ollut aika ikävä sävy, toki ihan ymmärrettävästä syystä. Itsehän siis pidän Damonista ja minusta hän on hauska lisä Joksu/B&K universumiin, mutta tuon mielikuvan ehkä saanut hänen instapäivityksistään ja kommenteistaan, ja siitä miten nopeasti Joksujenkin kanssa ystävyys on edennyt sille tasolle, että yhtäkkiä hän onkin mukana kiertueella keikkabussissa. Myös Lontoossa vaikutti viettäneen paljon aikaa Jokereiden kanssa myös kuvausten ulkopuolella. Toisaalta voihan olla, että B/Jokerit ja Damon ovat ystäviä jo pidemmältä ajalta ja nuo muutkin D:n ystävyydet ovat pidempikestoisia kuin pelkkiä lyhytaikaisia innostuksia.

Luin sen tumpun raportin ja voihan olla että Sadie on lentänyt eilen Norjaan. En usko että bussissa on ollut. Jos nyt Damon lähtee takaisin Britteihin kun JC palaa kiertueelle, niin on voinut tulla reissukaveriksi ja turistiksi muuten vain Norjaan.

Mä näen Kn niin vahvasti heterona, etten usko missään tilanteessa syntyneen tuon enempää. Se oli man crush, josta kehkeytyi ihana ystävyys.

Tämä on todennäköisempi vaihtoehto, mutta mulle K näyttäytyy vähintään bi curiousina, jolla jopa vaikuttaisi olevan ns. tyyppi. Se aikooko hän (enää) tutkia sitä mahdollista puolta on mulle se isoin kysymysmerkki. Jos sitä ei tutkisi B:n kanssa, niin kenen sitten?

Siis itsehän olisin vaan iloinen, jos B löytää itselleen poikaystävän/ seksisuhteen miehen kanssa, JOS sellaista kaipaa. Vaikka sydämessäni olen K&B shippaaja, niin ymmärrän realiteetit ja sen että B:kin kaipaa seurustelusuhdetta ja jos se ei tällä hetkellä K:n kanssa onnistu, niin hyvä jos on muitakin vaihtoehtoja.
Miksi oletetaan, että B kaipaisi seurustelusuhdetta? Ei kaikki kaipaa ja ei ainakaan kaikissa elämäntilanteissa. Esim. oma poikani (lähes Bn ikäinen) on sitä mieltä, että hän ei juuri nyt edes etsi itselleen kumppania, koska elämässä on meneillään niin paljon muuta ettei olisi kuitenkaan aikaa panostaa siihen. Tähän se keskustelu sitten jäi, en tiedä onko hänellä jotain muita virityksiä asioiden hoitamiseen eikä ne minulle kuulukaan.

Miksi oletetaan, että B kaipaisi seurustelusuhdetta? Ei kaikki kaipaa ja ei ainakaan kaikissa elämäntilanteissa. Esim. oma poikani (lähes Bn ikäinen) on sitä mieltä, että hän ei juuri nyt edes etsi itselleen kumppania, koska elämässä on meneillään niin paljon muuta ettei olisi kuitenkaan aikaa panostaa siihen. Tähän se keskustelu sitten jäi, en tiedä onko hänellä jotain muita virityksiä asioiden hoitamiseen eikä ne minulle kuulukaan.

Tuossahan luki isolla JOS sellaista haluaa.

En tajunnutkaan, että tänne on perustettu tällainen ketju, hyvä että satuin löytämään tän! Olen yksi niistä, jotka ei varsinaisesti ole pettyneitä shippiin, vaikka shippausinto onkin huomattavasti laantunut verrattuna viime kevään/kesän/alkusyksyn kulta-aikoihin. Kiva, jos täällä asioita voi pohtia vähän laajemmaltikin eikä pelkästään shippilasien läpi katsottuna.

Minusta B:stä ei tule sellaiset vibat että ei haluaisi suhdetta, jos kiinnostava ihminen löytyy. Ei varmasti halua suhdetta vain siksi että joku suhde olisi, muuten olisi sellainen varmaan ollut jo pitkään. Mutta jos kiinnostuu/ ihastuu/ rakastuu, voisin helposti nähdä että haluaisi myös suhteen. Mutta tämä me varmaan nähdään jossain vaiheessa, miten sen asian kanssa oikeasti on.

En tajunnutkaan, että tänne on perustettu tällainen ketju, hyvä että satuin löytämään tän! Olen yksi niistä, jotka ei varsinaisesti ole pettyneitä shippiin, vaikka shippausinto onkin huomattavasti laantunut verrattuna viime kevään/kesän/alkusyksyn kulta-aikoihin. Kiva, jos täällä asioita voi pohtia vähän laajemmaltikin eikä pelkästään shippilasien läpi katsottuna.
👍

Siis kävisikö Bojanille taas niinkuin K n kanssa, että toinen ei ole yhtä tosissaan. Ehkä Damon nyt on tosissaan. On vaan niin uskomatonta, että joku ei riemusta kiljuen huolisi Bojania. Itse en päästäisi käsistäni ikinä. Mutta olenkin näköjään aasi.

Tulen täältä takamatkalla kommentoimaan, mutta olisihan tuo aika traagista, jos B olisi taas ihastunut eikä saa tunteilleen vastakaikua. B:lläkin ottajia riittäisi, mutta sitten ihastuukin just niihin, jotka eivät ole siinä mielessä kiinnostuneita tai suhde ei ole muuten mahdollinen.

Mua tossa videossa hämää, että se oli niin tarkoituksellinen. Oli selvästi joku pyydetty/alkanut kuvaamaan ja sitten tuli se halailu yms. B veti jopa kuin roolia, kun katsoi ja puhui välillä kameraan. D taas keskittyi ihan muihin asioihin kuin B:n. Jos olisi oikeista tunteista kyse en uskoisi, että näin olisi toimittu. Joksut ja etenkin B on tarkkoja yksityisyydestään.

B haluaa tehdä K:n mustasukkaiseksi, tällaista vois olla meilläkin jos oisit lähtenyt mukaan bussiin. 😉

Tulen täältä takamatkalla kommentoimaan, mutta olisihan tuo aika traagista, jos B olisi taas ihastunut eikä saa tunteilleen vastakaikua. B:lläkin ottajia riittäisi, mutta sitten ihastuukin just niihin, jotka eivät ole siinä mielessä kiinnostuneita tai suhde ei ole muuten mahdollinen.
Samaa mieltä jos noin olisi! Mutta minun on aika vaikea uskoa, ettei D olisi B:sta kiinnostunut, jos B on. Kirjoittihan hän vasta postaukseenkin että on rakastunut ja on nyt tuolla keikkabussissa mukana.

Samaa mieltä jos noin olisi! Mutta minun on aika vaikea uskoa, ettei D olisi B:sta kiinnostunut, jos B on. Kirjoittihan hän vasta postaukseenkin että on rakastunut ja on nyt tuolla keikkabussissa mukana.
No tämän takia mua ihmetyttää se D:n kehonkieli siinä stoorissakin, näytti ihan siltä, että ei oikeesti ollut kauheesti ainakaan mitään sellaista kiinnostusta ilmassa. Voiko noin päin näytellä, ehkä?

Tänne varmaan uskaltaa tätäkin pohdintaa laittaa. Onko muita jotka uskovat, että K ja B haluavat päästä shipistä eroon? Ainakin K ja nyt tuon D postauksen jälkeen tuli vahvasti myös tunne että B haluaa tuosta K/B shipistä pois.

Yhteistyössä