V
vierailija
Vieras
Kuulemma ei oo. Just törmäsin firmaan, joka tekee 9 karaatin kultasormuksia. Paljonkohan sellaisille tulis hintaa.. ?Nehän voi olla mitä tahansa rihkamaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulemma ei oo. Just törmäsin firmaan, joka tekee 9 karaatin kultasormuksia. Paljonkohan sellaisille tulis hintaa.. ?Nehän voi olla mitä tahansa rihkamaa.
Toihan on ihan parasta, että on sellaiset sormukset! Oli sitä sen biisin nimesdä taikka ei!Lapsellinen on myös biisin nimi! Tuu mun luo! Suomalaista humppaa? Laulaako ne toisilleen siinä?? Toivottavasti ei.
Tätä en olis osannut ennustaa, et Boitsu jahtaa Kärppyä Disco Baltsien aikana#rakastunutmies
Jep... Mäkin olin joskus näkeviväni niiden välillä jotain vetovoimaa, nyt vaan nolon näköistä.Naurettavan näköistä. Ei toimi millään tasolla
Totta.Mä en nää niiden yhteiskontenttia lainkaan kyllä shippimatskuna. Ihan toista kuin jotkut Titanicit tai kosinnat tai lavalla lääppimiset aikoinaan.
Oli kyllä niin nolon näköistä, että tuli ihan myötähäpeäTätä en olis osannut ennustaa, et Boitsu jahtaa Kärppyä Disco Baltsien aikana #rakastunutmies
Toivottavasti saa vetää senkin vielä.Siis lauloiko K myös CCCnkin jo?
Jere puntaroi edelleen (Che ck yo' self) ollakko vaiko eikö olla Odottelee, että Bojan sanoo yes.
Ei helvetti, nyt näin sen kuvan, jossa Bojan tunkee sinne lavalle, vaikka turvamies yrittää estääOli kyllä niin nolon näköistä, että tuli ihan myötähäpeä Muut poistuu hienosti lavalta ja yks jää jahtaamaan.
Itsellä ainaskin häiritsee ajatus, että Bojan pitää yllä suhdetta naiseen, jota hän ei millään tasolla tarvitse. Ja sitten esittää tuolla mukamas, että on tää juttu Jeren kanssa. Valitse, saatana.Jep... Mäkin olin joskus näkeviväni niiden välillä jotain vetovoimaa, nyt vaan nolon näköistä.
linkitä!Ei helvetti, nyt näin sen kuvan, jossa Bojan tunkee sinne lavalle, vaikka turvamies yrittää estää![]()
Ei tarvitse? Mistä sä tiedät mitä B tarvitsee? Ja ihan kaverillista läppää ja fanserviceä toi on Jeren kanssa, ovat hyviä ystäviä.Itsellä ainaskin häiritsee ajatus, että Bojan pitää yllä suhdetta naiseen, jota hän ei millään tasolla tarvitse. Ja sitten esittää tuolla mukamas, että on tää juttu Jeren kanssa. Valitse, saatana.
linkitä!
Ai niin, minkä kuvan
www.instagram.com
Tietenkin saa.Toivottavasti saa vetää senkin vielä.
Turvamies yritti estää Boitsua menemästä vaimonsa pallojen luo.Tätä en olis osannut ennustaa, et Boitsu jahtaa Kärppyä Disco Baltsien aikana #rakastunutmies
Ei kun just hyvä, että jäi. Vaikka ei oikein lähtenytkään Tavastia 1.0:n tavoin.Oli kyllä niin nolon näköistä, että tuli ihan myötähäpeä Muut poistuu hienosti lavalta ja yks jää jahtaamaan.
Eihän yritä missään vaiheessa.Turvamies yritti estää Boitsua menemästä vaimonsa pallojen luo. Olipa ihana yllätys näiden yhteisesitys. Illan parhaat riemunkiljahdukset yleisössä. OMG!!
Ja toi Jeren ulkomuoto lisäksi tossa leegoasussa on erittäin epäimarteleva hänelle.Jep... Mäkin olin joskus näkeviväni niiden välillä jotain vetovoimaa, nyt vaan nolon näköistä.
On tietysti esittänyt senkin.Toivottavasti saa vetää senkin vielä.
X:stä löytyy, en laita tiliä tänne.linkitä!
Ai niin, minkä kuvan