V
vierailija
Vieras
Suunnitelmat voivat aina muuttua.Niinpä. Sinänsä nyt ihan sama, koska se tulee, mutta hiukan ärsyttää se, että B ei voinut sanoa Turussa jotain paikkaansapitävämpää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suunnitelmat voivat aina muuttua.Niinpä. Sinänsä nyt ihan sama, koska se tulee, mutta hiukan ärsyttää se, että B ei voinut sanoa Turussa jotain paikkaansapitävämpää.
Taidat olla kateellinen pojille. Kyttäät aina kaikki mahdolliset jutut ja sitten alkaa haukkuminen . Noloin ja kiusallisin tyyppi olet itse.
Suunnitelmat voivat aina muuttua.
Tää on varmaan se juttu, miks tunkeutui lavalle. Oli ajatellut, että biisi ois heidän yhteisbiisi ja kun ei sopinutkaan niin piti jollain tavalla päästä osingoille.Tänä vuonna piti tulla, Boitsun sanojen mukaan. Ja nyt sit onkin tulossa vasta ensi vuonna.
Itse olet palstan häijyin valehtelija ja pahanpuhuja.Ainahan hän valehtelee tai vedättää faneja
Itse olet palstan häijyin valehtelija ja pahanpuhuja.
Tottahan hän puhuu.Itse olet palstan häijyin valehtelija ja pahanpuhuja.
Tää on varmaan se juttu, miks tunkeutui lavalle. Oli ajatellut, että biisi ois heidän yhteisbiisi ja kun ei sopinutkaan niin piti jollain tavalla päästä osingoille.
Ei Bojan sanonu että julkaisupäivä olis tiedossa. Toivoi tai uskoi että tänä vuonna tulee.Niinpä. Sinänsä nyt ihan sama, koska se tulee, mutta hiukan ärsyttää se, että B ei voinut sanoa Turussa jotain paikkaansapitävämpää.
Ei Bojan sanonu että julkaisupäivä olis tiedossa. Toivoi tai uskoi että tänä vuonna tulee.
Ei varmaan joka turvamiehelle ilmoittaneet jos yhdessä sopivat ton.Entä se hetero turvamies?
Ihan kuin se vanha Suomi -taulu missä se vesihiisi jahtaa sitä nuorta neitoaNäytti lähinnä naurettavalta, kun juoksi Jeren perässä
Hyvä pointti! Voi olla just noin ja nyt sit B tuli lavalle kun kerta alinperinkin niiden piti siellä olla yhdessä. Mut ne on just tollasia yhden aivosolun varassa olevia aina kun ovat toistensa kanssa, joten mistä tuota tietää miten suunniteltu juttu oli.Sovittu juttu oli. Tämä antaa aihetta kyllä miettiä, että oliko heille varattu mahis yhteisbiisiin tuonne sittenkin... Mutta eivät vain saaneet tehtyä sellaista joko ajoissa, tai riittävän hyvää? Tosin, disco balls nyt ei kummoinen ole sekään.
Taidat olla kateellinen pojille. Kyttäät aina kaikki mahdolliset jutut ja sitten alkaa haukkuminen . Noloin ja kiusallisin tyyppi olet itse.
Olen eri mutta niin täällä aina väitetään ja niin vain on myöhemmin selvinnyt että olette olleet itse väärässä.Valehtelija hän on
Ihan kuin se vanha Suomi -taulu missä se vesihiisi jahtaa sitä nuorta neitoa
Olen eri mutta niin täällä aina väitetään ja niin vain on myöhemmin selvinnyt että olette olleet itse väärässä.
Olen eri mutta niin täällä aina väitetään ja niin vain on myöhemmin selvinnyt että olette olleet itse väärässä.
Ei varmaan joka turvamiehelle ilmoittaneet jos yhdessä sopivat ton.
Näytti lähinnä naurettavalta, kun juoksi Jeren perässä
Just tää!!Olen eri mutta niin täällä aina väitetään ja niin vain on myöhemmin selvinnyt että olette olleet itse väärässä.
Täällä jatkuu toksinen meno, kun se on mielestänne hauskaa. Amsterdamissa on oikeasti hauskaa.
Onpa sitten surkea turvamies, kun estäminen jäi yritykseksi. T. EriSulla ei ole mitään käsitystä siitä miten show toimii. Ylimääräiset ihmiset lavalla ovat riski ja turvamies ei olisi yrittänyt estää, jos se olisi ollut suunniteltu tilanne.
En ole ollut vielä kertaakaan väärässä, en kertaakaan. B puhuu mitä sattuu faneille ja suurin osa on satua.
Onpa sitten surkea turvamies, kun estäminen jäi yritykseksi. T. Eri