V
vierailija
Vieras
Montako haisulipyllyä kaikkiaan on?Haisupyllyt discordista taas paikalla, hauska kun nyt tietää nimimerkit![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Montako haisulipyllyä kaikkiaan on?Haisupyllyt discordista taas paikalla, hauska kun nyt tietää nimimerkit![]()
Voisko nää kaikki ilmoittautua?Montako haisulipyllyä kaikkiaan on?
Mulla on haiseva etupylly!Voisko nää kaikki ilmoittautua?
Mitä luulet? Kaiket päivät juoksentelee ostamassa vihanneksia ja juureksia ja keittelee niitä päivät pitkät. Tai istuu kahvilassa kukonlaulun aikaan. Käy puurojuhlissa, vaikka ei tykkää edes puurosta.Siis mistä oot ylipäätään keksinyt, ettei hän kävisi töissä?
Mulla on myös. En tajua miks se lemuaa, vaikka nukun alasti ja huolehdin hygieniasta enkä ole vuosiin ollut yhdynnässä.Mulla on haiseva etupylly!![]()
Hyi hitto mee lääkäriinMulla on myös. En tajua miks se lemuaa, vaikka nukun alasti ja huolehdin hygieniasta enkä ole vuosiin ollut yhdynnässä.
Se mitään siivoa. Paskaa puhuu.Laita ukko siivoamaan.
Joo oikein lehahtaa haju ku avaa jalat.Hyi hitto mee lääkäriin
No ukko pihalle sit.Se mitään siivoa. Paskaa puhuu.
Joo oikein lehahtaa haju ku avaa jalat.
Eiku mä sanoin et ei toi siivooja puhu ku paskaa. Minä sen ukosta tiedä.No ukko pihalle sit.
Puurolla käynyt olen kyllä minä että.Mitä luulet? Kaiket päivät juoksentelee ostamassa vihanneksia ja juureksia ja keittelee niitä päivät pitkät. Tai istuu kahvilassa kukonlaulun aikaan. Käy puurojuhlissa, vaikka ei tykkää edes puurosta.
Ajattele jos pyytäisin Tinder-treffiläisen kotiini ja ottaan suihin. En tosin ole varma et tavataanko me. Monta miehetöntä vuotta ollut.
Ai se oot sinä nytten-ettäPuurolla käynyt olen kyllä minä että.
Mulla on myös. En tajua miks se lemuaa, vaikka nukun alasti ja huolehdin hygieniasta enkä ole vuosiin ollut yhdynnässä.
Eikä jos ne pesee päivittäin.Ootko posliini? Jos et, niin aja kaikki karvat veks, niihin jää kaikki hajut asumaan.
Ei se kyllä mitenkään yleisesti noin mene, toi hajuhan voi olla tulehduksen merkki.Ootko posliini? Jos et, niin aja kaikki karvat veks, niihin jää kaikki hajut asumaan.
Jos vaikka urheilee paljon, niin kyllä se Pi-Hi jää asumaan niihin karvoihin. VAIKKA kuinka pesisi.Ei se kyllä mitenkään yleisesti noin mene, toi hajuhan voi olla tulehduksen merkki.
Sä oot niin sairas ja perverssi. Mitään muuta ku homohomohomo ... Kaikki on homoja, kun miehet halaa keskenään tai ystävystyy, ollaan heti homoja!
Vaikea uskoa, että Jere olisi jättänyt kertomatta. Paitsi jos Bojan ei kysynyt niin tuskin alkoi heti dinnerdatella selittämään, että mulla on muuten tyttöystävä Suomessa ja se tulee Liverpooliin.
Oletko homo tai lesbo? Ihan tosissani kysyn, nimittäin en muuten ymmärrä sinun inhoa tätä asiaa kohtaan. Joku puolustusreaktio sinulla nousee pintaan kun kyseessä on Bojere.
Hän on säälittävä miespuolinen K fani, joka kokee Bojanin uhaksi. Näin olen järkeillyt asian. Kateellinen raukka, joka ei kestä sitä, että Jere haluaa Bojanin eikä häntä.
Höpsistä tai ehkä se on lihavilla noin.Jos vaikka urheilee paljon, niin kyllä se Pi-Hi jää asumaan niihin karvoihin. VAIKKA kuinka pesisi.
Trollolllloooo ja/ tai sun aivot on lanttulooraa.
Jere on käynyt Boitsun vanhempien kotona. Bf. on esitelty heille. On hieman eri asia kuin L-pool. Sitä paitsi Liverpoolista ei ole ollut mitään mainintaa koskaan. Keksit sen omasta päästäsi, kuten tapanasi yleensäkin on.Boitsun vanhemmat tavattiin jo Liverpoolissa.