V
vierailija
Vieras
Ei ollut eilenkään TML sormessa. Onkohan hävinnyt jonnekin?Pelkkä mummon sormus on ollut tänään keskisormessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut eilenkään TML sormessa. Onkohan hävinnyt jonnekin?Pelkkä mummon sormus on ollut tänään keskisormessa.
Säälittävä tapaus, tähti-hippusia talteenBojan rakastaa TML-kihlasormustaan. On tänään julkaistussa kuvassa sormessa.
Mikä WB? WonderBra tissiliivi?Jeren mielestä on WB. Ota vähän iisimmin, ettei tule mitään schlagia. Miksi mitätöit Jeren mielipiteen Bojanista. Et sinä Boitsua saa.
Tai sit Dzejla on kultaa ja menestystä arvostavana käskenyt heittämään mokoman rihkamakorun roskiin. Mitäs minä sanoin, Bojanista muovataan nyt varakkaaseen bosnialaiseen muslimiperheeseen sopivaa vävypoikaa.Ei ollut eilenkään TML sormessa. Onkohan hävinnyt jonnekin?
Pitäisikö sun alkaa käyttää suurennuslasia, jos et huomaa että paidassa lukee isolla EME Studios. Mistä edes olet repinyt jonkun mainospuseron?EME Boutiquen mainospusero lahjoitettu tunnetuille henkilöille. Täytyy kyllä ihailla sinnikkyyttäsi käyttää suurennuslasia, mutta nytkin vesittyi yrityksesi.
Ei lue edes.Pitäisikö sun alkaa käyttää suurennuslasia, jos et huomaa että paidassa lukee isolla EME Studios. Mistä edes olet repinyt jonkun mainospuseron?![]()
Kyllä lukee, Thrill Hunt Zipper Knit paita kyseessä.Ei lue edes.
Mä kaipaisin lentoseuraa.Kaipaatko panoseuraa?
Joker out on kyllä hivenen menestyneempi kuin Kuumaa.
Onko Maustetytötkin menestyneempiä kuin Kuumaa? Nekin kiertää Eurooppaa.Joker Out on tietyillä mittareilla menestyneempi kuin KUUMAA. He esimerkiksi ovat kiertäneet Euroopassa toisin kuin KUUMAA. Mutta joksuilla ei kuitenkaan esim. kuulijamäärät spottarissa yllä lähimainkaan KUUMAAN tasolle. Slovenia on toki pienempi maa.
Seksiseuraa keski-ikäiselle miehelle, olen lämmin ja luotettava. Mielellään 40+
Aikamoista yleistämistä.höpö höpö, et ole mies. Jos olisit niin etsisit seuraa alle 30-vuotiaista naisista.
Bojan menossa naimisiin! Suzy-lehden artikkelin otsikko. Artikkeli maksumuurin takana tosin.
Aikamoista yleistämistä.
Ei ole.
Sinun piireissä voi ollakin noin, mitä itse tiedän niin aika samanikäisten kanssa nää kyllä myöskin ovat. Ei tää minuun liity millään tapaa.Et sä Pirjo pysty enää kilpailemaan 20v. nuorten ja tiukkojen misujen kanssa. Oot So last season.
Båndiä, joka ei ole osannut tehdä ainuttakaan hittiä, ei voi sanoa menestyneeksi, vaikka kävisi soittamassa sävelasteikkojaan jokaisessa Euroopan maassa omakustanteisestiJoker Out on tietyillä mittareilla menestyneempi kuin KUUMAA. He esimerkiksi ovat kiertäneet Euroopassa toisin kuin KUUMAA. Mutta joksuilla ei kuitenkaan esim. kuulijamäärät spottarissa yllä lähimainkaan KUUMAAN tasolle. Slovenia on toki pienempi maa.
"Perhoset lepattavat hänen ympärillään rakkaudesta"Suzy-lehti kyl saattaa hyvinkin vedellä klikkiotsikoita. Ne häät onkin jonkun muun jossa hän vain best man.