V
vierailija
Vieras
Onko L päässyt jo lähelle U:ta? Mä odotan innolla F:n reaktiota!B on päässyt lähelle K:ta. Paljon lähemmäksi kuin sinä tai muut miehet ikinä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko L päässyt jo lähelle U:ta? Mä odotan innolla F:n reaktiota!B on päässyt lähelle K:ta. Paljon lähemmäksi kuin sinä tai muut miehet ikinä.
No itse asiassa ei. Parhaita ei voi moittiaEli myös Käärijä.
Miehisyyttä odotellessa........Johannes on niin kaunis.Tämän saagan kaunein mies.
![]()
Säälittävä homo oot. Jere tykkää Bojanista eikä sinusta.
Olet juuri voittanut valehtelijoiden klubin kultamitalin. Onnea!Ei B:n ja Dz:n erosta ole täällä puhunut vielä kukaan, eikä siitä ole mitään näyttöä. Eiköhän heidän parisuhde voi hyvin. B:n linjaus myös tukee tätä.
Tsemppiä ja terveisiä!Lähetään anopille, ois aika pakata puska.
Kateus vie kalatkin vedestä, jälleen kerran. Itse olet niin kiinnostunut B:stä. Naurattaa!Ei mua kiinnosta B ja mamma persettäkään, teitä on vaan kiva provota.
Johannes noista aikuisempi onLapsi ja aikuinen.
Harmi, että et pääse haistelemaan. Siitä puhe, mistä puute.Haiseekohan B:n pippeli yhtä pahalta kuin kalsarinsa.
Ei heitä tossarit hauku, vähä-älyinen, tää on kerrottu aiemminkin.KB ”tosishippari” mammat on p*rseestä tämän takia. Kaikki B:n lähellä olevat naiset haukutaan.
Olen eri mieltä, kun eivät saa todistuspohjaa väitteilleen kumminkaan.No kun nimenomaan ei jää. Noita "tahattomia" merkkejä tulee koko ajan ja nehän nimenomaan on tämän ketjun polttoaine. Sanois kerran miten asiat on niin ei kellään olis enää syytä väittää vastaan.
Ei, kun ei edes uskota suhteeseen, vaan ystävyyteen. heidän kohdallaan.Ei B:n ja Dz:n erosta ole täällä puhunut vielä kukaan, eikä siitä ole mitään näyttöä. Eiköhän heidän parisuhde voi hyvin. B:n linjaus myös tukee tätä.
Paskanhajuinen pippeli, yöksHarmi, että et pääse haistelemaan. Siitä puhe, mistä puute.
Jaa puhutkin Jerestä, etkä B.Jep ja toivotetaan mamma syvimpään helvettiin.
Heh heh, hiiri kiinnostaa tottakaiKateus vie kalatkin vedestä, jälleen kerran. Itse olet niin kiinnostunut B:stä. Naurattaa!
Kiitos, lähen nyt pakkaamaan puskaa!Tsemppiä ja terveisiä!
Totta kai kiinnostaa! Kyllähän vakuuttavasti trollatakseen täytyy faktoista olla selvillä.Heh heh, hiiri kiinnostaa tottakai![]()
Ex-puoliso, huomautan. Se suhde on tullut päätökseen jonkin aikaa sitten.Kun molemmat on julkisuuden henkilöitä niin paljon vaikeampi piilotella suhdetta. Tosin tottahan se on etteivät kovin paljoa edes yritä salata. Eihän B:nkään mikään pakko olis vapaa-ajan menojaan jaella someen vaan vaan joksujuttuja.
Eri asia kuin K:lla jonka puoliso ei ole julkisuuden henkilö.
Mikä suhde? Ei K ole koskaan seurustellut, pöljä.Ex-puoliso, huomautan. Se suhde on tullut päätökseen jonkin aikaa sitten.
Hyvä niin.Ex-puoliso, huomautan. Se suhde on tullut päätökseen jonkin aikaa sitten.