K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitto mitä epärealistista pskaa. Naisille suunnattua, otaksun.

Varmaan jonkun sukupuolitutkijapiipertäjän filmatisonti-idea haastaa heteronormatiivisuus stereotyyppisesti maskuliinisessa urheilulajissa.

Juu olen sosiologiani opiskellut.....Ja kyllä, kulutan homop*rnoa, hyvää sellaista

Sun ongelma on se, et sä haluat identifioitua homomieheksi ja teet oletuksia naisen näkökulmasta. Olet päässäsi luonut itsellesi homoparatiisin, jollaisessa itse haluaisit asua homomiehenä. Sen sijaan homomiehille ei ole yleensä mikään ongelma katsoa heteronäyttelijöitä (on niitä queer syytteitä heitteleviä tietysti) tai tulla kutsutuksi huurumunamummoksi. Sitä titteliä kannetaan ihan ylpeydellä.

Sun ongelma on se, et sä haluat identifioitua homomieheksi ja teet oletuksia naisen näkökulmasta. Olet päässäsi luonut itsellesi homoparatiisin, jollaisessa itse haluaisit asua homomiehenä. Sen sijaan homomiehille ei ole yleensä mikään ongelma katsoa heteronäyttelijöitä (on niitä queer syytteitä heitteleviä tietysti) tai tulla kutsutuksi huurumunamummoksi. Sitä titteliä kannetaan ihan ylpeydellä.
Huurumunamummot on kaikkea muuta kuin homomiehiä. Katkeria vanhoja akkoja, joilla elämä pyörii homofantasioiden parissa.

Ai hitsi miten hyviä sitruuna-valkosuklaakeksejä Cafe Picnicissä on. En koskaan ota mitään keksejä kahvin kanssa mutta nyt, ai hyvänen aikaa! Ehkä parhaimpia "peruskeksejä" mitä ikinä maistanu!!!! ☕

Näin luennoi nainen

Huurumunamummot on kaikkea muuta kuin homomiehiä. Katkeria vanhoja akkoja, joilla elämä pyörii homofantasioiden parissa.

Sinä se tässä katkeroitunut olet. Et kestä muiden iloa ja hauskanpitoa. Ei ne halut kuole, kun ihminen täyttää 50 vuotta. Itse olen tämän ikäinen nainen ja nähtävästi sinun mielestäsi olen huurumunamummo. Etkö kestä omaa ikääntymistäsi vai ahdistaako seksi sinua.

Varmaan riippuu aika paljon homosta ja sen sukupolvesta ja mieltymyksistä

Yhteistyössä