V
vierailija
Vieras
Mitäs olet tänään puuhaillut?Yäk mitä porukkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs olet tänään puuhaillut?Yäk mitä porukkaa.
Hitto mitä epärealistista pskaa. Naisille suunnattua, otaksun.
Varmaan jonkun sukupuolitutkijapiipertäjän filmatisonti-idea haastaa heteronormatiivisuus stereotyyppisesti maskuliinisessa urheilulajissa.
Juu olen sosiologiani opiskellut.....Ja kyllä, kulutan homop*rnoa, hyvää sellaista
Huurumunamummot on kaikkea muuta kuin homomiehiä. Katkeria vanhoja akkoja, joilla elämä pyörii homofantasioiden parissa.Sun ongelma on se, et sä haluat identifioitua homomieheksi ja teet oletuksia naisen näkökulmasta. Olet päässäsi luonut itsellesi homoparatiisin, jollaisessa itse haluaisit asua homomiehenä. Sen sijaan homomiehille ei ole yleensä mikään ongelma katsoa heteronäyttelijöitä (on niitä queer syytteitä heitteleviä tietysti) tai tulla kutsutuksi huurumunamummoksi. Sitä titteliä kannetaan ihan ylpeydellä.
Huurumunamummot on kaikkea muuta kuin homomiehiä. Katkeria vanhoja akkoja, joilla elämä pyörii homofantasioiden parissa.
Kuka huurumunista olet?Sä olet päässäsi luonut kuvitelman siitä miten homomiehet tai naiset kirjoittajaa. Olet aina ollut täysin väärillä jäljillä.
Sä olet päässäsi luonut kuvitelman siitä miten homomiehet tai naiset kirjoittajaa. Olet aina ollut täysin väärillä jäljillä.
Näin luennoi nainenSun ongelma on se, et sä haluat identifioitua homomieheksi ja teet oletuksia naisen näkökulmasta. Olet päässäsi luonut itsellesi homoparatiisin, jollaisessa itse haluaisit asua homomiehenä. Sen sijaan homomiehille ei ole yleensä mikään ongelma katsoa heteronäyttelijöitä (on niitä queer syytteitä heitteleviä tietysti) tai tulla kutsutuksi huurumunamummoksi. Sitä titteliä kannetaan ihan ylpeydellä.
Kuka huurumunista olet?
Heh heh, kyllä sen sukupuolen discordissa näkee.Sä olet päässäsi luonut kuvitelman siitä miten homomiehet tai naiset kirjoittajaa. Olet aina ollut täysin väärillä jäljillä.
Ai jaaa...Heh heh, kyllä sen sukupuolen discordissa näkee.
Näin luennoi nainen
Heh heh, kyllä sen sukupuolen discordissa näkee.
Ai jaaa...
Heh heh, ihan tunnistettavia henkilöitä ovat vai ovatko kaikki transmummoja?Koska kuvittelet miesten olevan sitä ja naisten tätä. Sun ajatusmaailma on todella stereotyyppinen.
Voihan ne ella, heta jne. olla myös homomiehiä.Ei kyseinen kirjoittaja taida erottaa ees omenaa päärynästä.
Huurumunamummot on kaikkea muuta kuin homomiehiä. Katkeria vanhoja akkoja, joilla elämä pyörii homofantasioiden parissa.
Heh heh, ihan tunnistettavia henkilöitä ovat vai ovatko kaikki transmummoja?
Varmaan riippuu aika paljon homosta ja sen sukupolvesta ja mieltymyksistäSun ongelma on se, et sä haluat identifioitua homomieheksi ja teet oletuksia naisen näkökulmasta. Olet päässäsi luonut itsellesi homoparatiisin, jollaisessa itse haluaisit asua homomiehenä. Sen sijaan homomiehille ei ole yleensä mikään ongelma katsoa heteronäyttelijöitä (on niitä queer syytteitä heitteleviä tietysti) tai tulla kutsutuksi huurumunamummoksi. Sitä titteliä kannetaan ihan ylpeydellä.
Nyt menee privaatiksi, älkää tutkiko enempää, mutta tajusin juuri, että mun entisten pomojen nimet aikajärjestyksessä oli Huuri*ainen ja Holl*nder. Toinen siis sama kuin Rivalryn päähenkilö. Nyt haisee Matrixille vähän taas.Olen huuris! Ylpeydellä huuris! Nyt on meidän vuoro seksualisoida miehiä!