V
vierailija
Vieras
En ole mitään tollaisia puhunut, olevani rikas siis, lähipiiriistä kyllä.Rikas ja osa-aikatyötä tekevä. Jäkisvaimo tietty.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole mitään tollaisia puhunut, olevani rikas siis, lähipiiriistä kyllä.Rikas ja osa-aikatyötä tekevä. Jäkisvaimo tietty.![]()
*piiristäEn ole mitään tollaisia puhunut, olevani rikas siis, lähipiiriistä kyllä.
Mistään homoista en ole puhunut yhtikäs mitään tossa kohtaa.Tunnet usean pelaavan homon. No sitten et voi väittää, ettei heitä ole.
Siinä tanner tömisee ja pölkyt lentää, kun Tahvo ja Tauno pääsee tositoimiin.Mistään homoista en ole puhunut yhtikäs mitään tossa kohtaa.
Ja just kirjoitin, että oon tuhlannut liikaakin rahaa joulun takia, tässä vaiheessa myös näyttää siltä, että Slovenian matka jää myöskin haaveeksi rahan riittämiseksi lentojen suhteen, jollei sitten osamaksulla saa. Mutta sekin oli täällä jollekin ongelma, jos oisin menny vaan yhdeksi yöksi. Mitä en tosin kyllä ihan tajua, ne lennot ku kulkee kuitenkin olin siellä minä tai en.En ole mitään tollaisia puhunut, olevani rikas siis, lähipiiriistä kyllä.
Ketään ei kiinnosta sun rahaongelmat.Ja just kirjoitin, että oon tuhlannut liikaakin rahaa joulun takia, tässä vaiheessa myös näyttää siltä, että Slovenian matka jää myöskin haaveeksi rahan riittämiseksi lentojen suhteen, jollei sitten osamaksulla saa. Mutta sekin oli täällä jollekin ongelma, jos oisin menny vaan yhdeksi yöksi. Mitä en tosin kyllä ihan tajua, ne lennot ku kulkee kuitenkin olin siellä minä tai en.
No ei tarttekaan kiinnostaa, kirjoittelen mitä haluan joka tapauksessa.Ketään ei kiinnosta sun rahaongelmat.
No ei tarttekaan kiinnostaa, kirjoittelen mitä haluan joka tapauksessa.
Toinen tapa on paskalla jutella chatgpt:n kanssa.Ymmärrän. Jollakin tapaa sitä täytyy ihmisen päätään jäsennellä. Jotkut tekevät sen kirjoittamalla. Anna mennä vaan.
Oot ällö kakka ja pieru juttuinesi.Toinen tapa on paskalla jutella chatgpt:n kanssa.
Toinen tapa on paskalla jutella chatgpt:n kanssa.
Ehkä päiväkirja voisi toimia?Ymmärrän. Jollakin tapaa sitä täytyy ihmisen päätään jäsennellä. Jotkut tekevät sen kirjoittamalla. Anna mennä vaan.
Miten ne homot raaskii runnoa ja taklata jos on herkistyny suhde omaan sukupuoleensa?Pelottaako sua noin paljon jäkistä pelaavat miehet.Kyllä heitä on, mutta hyvä jos 0.001% uskaltaa tulla kaapista ulos. Ne piirit ei ole kauhean suvaitsevaisia.
Senkun kirjoittelet sitten.Ehkä päiväkirja voisi toimia?
Eipä kannata mennä P pakottajan juttuihin mukaan.Miten ne homot raaskii runnoa ja taklata jos on herkistyny suhde omaan sukupuoleensa?
Miten tuo niihin liittyy?Eipä kannata mennä P pakottajan juttuihin mukaan.
No, että jääkiekkoilijoissa paljonkin piilohomoja jne. Omia toiveitaan isomies pakotukseen latelee.Miten tuo niihin liittyy?
Vähän liian epärealistinen tuo Heated ja höpöttävät ja häsäävät liikaa rakastelukohtauksissa
Höpöhöpö. En ollu sama.No, että jääkiekkoilijoissa paljonkin piilohomoja jne. Omia toiveitaan isomies pakotukseen latelee.