V
vierailija
Vieras
Kenelle aiot parittaa joulupukkia?Mun mielestä heillä taas oli kemiaa. Bojan vielä polvistui Davidin eteen kuten Jeren kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kenelle aiot parittaa joulupukkia?Mun mielestä heillä taas oli kemiaa. Bojan vielä polvistui Davidin eteen kuten Jeren kanssa.
Joulupukki sopis Muumipapalle.Kenelle aiot parittaa joulupukkia?![]()
Niin siis kosmetologi, jolla oon käynyt näytti olevan vielä aikoja tälle päivälle ja aaton aattoon, mutta nyt saa jäädä rahatilanteen takia myöhempää, kun bussikortti tais kans olla tyhjä samaan aikaan. Eipä ihmisiä taida niin hirveästi kiinnostaa täällä, mutta siis kalliimpaa ruokaa ja veljen lapsille leluja, vaatteita muu lähipiiri, leffalippuja, eteiseen uuden maton, mutta yks oma moka oli, että maksoin ajoneuvoveron vahingossa toiseen kertaan, kun en ollut merkannut omapostiin maksetuksi. Ne rahat tulee kai sit takaisin jossain kohtaa. Nämä ostokset siis tukirahoista niin tietty se raha jossain kohtaa loppuu. Palkkapäivä vasta sit 5. tammikuuta, ja se on pieni summa vain.Ennen joulua? Varmaan alkas olla kiire jo tehdä mitään ennen joulua. Mitä kaikkea oot ostanut, et rahat loppuu kesken? Kiinnostaa, kun itse oon jo useamman vuoden harrastanut minimalisointia ja lopettanut turhanpäiväisen kuluttamisen.
Oikeassa nimettömässä ja molemmissa etusormissa sillä on aiemmin ollut muistaakseni, onko siis saanut perheeltään uuden vai.Itselleenkö se Dzeljukka joutui nyt sormuksen nimettömäänsä ostamaan. Siinä oli jo kyllä yksiEn tiedä, missä sormessa hänen kulttuurissaan vihkisellaiset pidetään. Sisko (?) sai kyllä lahjasormuksen ja toinen rannekorun.
Jaa joo, ehkä osti itselleen sit vain uuden, muuthan meni lahjaksi tossa.Oikeassa nimettömässä ja molemmissa etusormissa sillä on aiemmin ollut muistaakseni, onko siis saanut perheeltään uuden vai.
Oikeassa nimettömässä ja molemmissa etusormissa sillä on aiemmin ollut muistaakseni, onko siis saanut perheeltään uuden vai.
Höpön löpöä.Kävi siinä kaupoilla testailemassa, millaisen valitsee, kun Bojan tajuaa kosia. Ehkä vinkki joululahjasta lähti eteenpäin![]()
No toivottavasti ei Pandoran halpissormusta sentään valitse kihloihin.Kävi siinä kaupoilla testailemassa, millaisen valitsee, kun Bojan tajuaa kosia. Ehkä vinkki joululahjasta lähti eteenpäin![]()
Paskanruskee...Mun mielestä toi nahka-asu on kyl ihan upee! Ihoa myötäilevä ja vähän erilainen kuin mitä sillä yleensä on päällä.
Kävelevä kakkaemojiPaskanruskee...
Aha, aika mummot vibat tulee mulle siis että miksi taas pukeutuu itseään vanhentavasti.Mun mielestä toi nahka-asu on kyl ihan upee! Ihoa myötäilevä ja vähän erilainen kuin mitä sillä yleensä on päällä.
Jep, on tosi hieno ja upeat kengät myös!Mun mielestä toi nahka-asu on kyl ihan upee! Ihoa myötäilevä ja vähän erilainen kuin mitä sillä yleensä on päällä.
Minun seitsemänkymppinen äiti pukeutuis juhlaan noin.Jep, on tosi hieno ja upeat kengät myös!
Ja oikein korostaa tota D:n kolhoa olomuotoa myöskin.Minun seitsemänkymppinen äiti pukeutuis juhlaan noin.
Makunsa kullakin, ei ole aina kateellisuudesta kyse.Taas on kateelliset mussuttajat Dzeilan kimpussa. Upea nainen, upea kroppa ja upea asu.
Shipparit on kuin peräpukamia, tunkee nenänsä joka paikkaan. Onhan nuo tosin kertoneet, että elämä muuten pelkkää paskaa.Bojanshippaus on pilannu ja jakanu koko Kärtsä fandomin. Täysin turhan takia. Äijällä on omat kuvionsa
Nainen on kaunis ja upea kroppa joo. Mutta asu? Kenen mielestä tuo pskruskea makkarankuori on kaunis?Taas on kateelliset mussuttajat Dzeilan kimpussa. Upea nainen, upea kroppa ja upea asu.
Valitettavasti myös Bojan on muuttunut samanlaiseksi. Tai en tiedä, onko siinä "miehessä" koskaan mitään aitoa ollutkaan, ehkä ei. Mutta hyvin se meitä vedätti.Nainen on kaunis ja upea kroppa joo. Mutta asu? Kenen mielestä tuo pskruskea makkarankuori on kaunis?
Ja on tuo nainen julkikuvaltaan muutenkin sellainen teennäinen ja muovinen mallinukke. Mikä ei tarkoita sitä, että hän oikeasti olisi sellainen. Päinvastoin, ne pienet väläykset todellisesta ihmisestä siellä takana näyttää, että hän olisi ihan herttainen ihminen. Mutta miksi pitää vetää tollasta roolia?
Nainen on kaunis ja upea kroppa joo. Mutta asu? Kenen mielestä tuo pskruskea makkarankuori on kaunis?
Ja on tuo nainen julkikuvaltaan muutenkin sellainen teennäinen ja muovinen mallinukke. Mikä ei tarkoita sitä, että hän oikeasti olisi sellainen. Päinvastoin, ne pienet väläykset todellisesta ihmisestä siellä takana näyttää, että hän olisi ihan herttainen ihminen. Mutta miksi pitää vetää tollasta roolia?
Voi voi, onneksi se K päättää itse lämppääjänsä ja muut osallistumisensa ja tekemiset.Bojanshippaus on pilannu ja jakanu koko Kärtsä fandomin. Täysin turhan takia. Äijällä on omat kuvionsa