K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut eihän noilla ole mitään tekemistä shippaamisen kanssa. Ne on yhteistyötä ja ystävyyttä. Toi, jolle vastasit kirosi just tosikkoshippaamista, joka on tosiaan pilannut monet jutut ja saanut osan porukasta suorastaan inhoamaan Joksuja ja Bojania.
Ei puhunut kyllä meistä tossareista yhtään sanaa, veikkaan, että se on pelleshippaus joka eri alustoillakin enemmän esille tunkee. Mutta millä sietää sitten ne muut shipit, kuten Johannes pakotus. Törmäsihän siihenkin välillä esim. X, vai onko kyseessä vaan epäterve Bojan viha.

No esim. mun mielestä se asu on upea ja sopii kantajalleen. Miten nää Dzeilan jutut voi sua näin paljon ärsyttää? Hän tekee sitä, mitä somevaikuttajat kaikkialla tekee ja varmaan tuolla Balkanilla just tällainen tyyli vetoaa, ei niitä suomimammojen silmille ole tarkoitettukaan. Boitsu varmasti tuntee oikean ihmisen julkikuvan takaa, joten mikä mättää?
Mua ärsyttää kaikki vastaavat tekemällä tehdyt imagot. Ja joo, ei oo varmaan meille tehty, mutta miksi vatussa sitä pitää sit jatkuvasti tänne tunkea?

Ei puhunut kyllä meistä tossareista yhtään sanaa, veikkaan, että se on pelleshippaus joka eri alustoillakin enemmän esille tunkee. Mutta millä sietää sitten ne muut shipit, kuten Johannes pakotus. Törmäsihän siihenkin välillä esim. X, vai onko kyseessä vaan epäterve Bojan viha.
Johannes "pakottajat" ja muutsun tarkoittamat "pakottajat" eivät ole eksklusiivisia ryhmittymiä, jotka sietävät vain toistensa seuraa ja suodattavat Kärtsän tekemiset ja sanomiset omien harhalasiensa läpi. (Mikä jakaa fanikuntaa)

Ei minulla ainakaan laihduta tollainen juttu kuin siirtyminen rasvattomaan maitoon yhtään vs. kevytmaito (tainno laktoositon maitojuoma) niin mietin pitäiskö siirtyä takas tohon hiukan rasvaisempaan, oisko hormoonitoiminnan kannalta parempi, kun en ole palautunut kitukuurini jälkeen oikein normaaliksi, on vaivoja.

Ei minulla ainakaan laihduta tollainen juttu kuin siirtyminen rasvattomaan maitoon yhtään vs. kevytmaito (tainno laktoositon maitojuoma) niin mietin pitäiskö siirtyä takas tohon hiukan rasvaisempaan, oisko hormoonitoiminnan kannalta parempi, kun en ole palautunut kitukuurini jälkeen oikein normaaliksi, on vaivoja.
Tai oikeastaan en kai sit sais laihtuakaan juuri nytten, vaan tohon pitää ottaa tauko. Koska vatsakrampit ym. jutut.

Yhteistyössä