V
vierailija
Vieras
Ne persevenytysficit kertoo jostain kunnioituksen puutteesta, mikä vaivaa Bojeristeja muutenkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kalaa sen sijaan ei ole vielä ostettuna, kauankohan ne Prisman tiskit on tänään auki.Ja pieni kinkkukin on uunissa jo.
Tarkoitit varmaan jauhenlihaa. Muistithan pestä sen ennen paistamista?Ei ollut minun vastaus sit tämä, paistoin jauhelihaa.
Kunnioituksen puute onkin asia, jota kompostissa voimme kaikki yhdessä syvästi paheksua. Täällä sellaiseen ei kukaan voisi kuvitellakaan syyllistyvänsä.Ne persevenytysficit kertoo jostain kunnioituksen puutteesta, mikä vaivaa Bojeristeja muutenkin
Ei ole ton nimistä kyllä, enkä tietenkään pese, ei missään ole tollaista ohjetta ollut. Jauhen on vaan keksitty hauesta luulen.Tarkoitit varmaan jauhenlihaa. Muistithan pestä sen ennen paistamista?
Hyvin sanottuKännes on mutkaton, freesi, suloinen ja kevyt hupishippi. Bojere on väsynyt, tunkkainen ja aikansa elänyt shippi jonka pakkomielteiset ja mustasukkaiset (tosi)shipparit on pilanneet.
Tän on pakko olla trolliEi ole ton nimistä kyllä, enkä tietenkään pese, ei missään ole tollaista ohjetta ollut. Jauhen on vaan keksitty hauesta luulen.
No en ole, pölhö, tiän kyllä ton vitsin vauvalta.Tän on pakko olla trolli![]()
Kuka sanoo tiän, lietolainen?No en ole, pölhö, tiän kyllä ton vitsin vauvalta.
Voitko jättää Bojeren rauhaan ja keskittyä omiin suosikkeihisi. Kummallisen kiinnostunut olet Bojeresta, koska kaikissa kirjoituksissasi heidät mainitset. Kateusko vaivaa, jälleen. Hauska tämä: "Te hölmöt shippaajat ette vain tajua."Kai niitäkin on tehty, mutta miksi pitäisi bojerestakaan? Ihan turhaa ja tylsää. Samanlainen ystävyys siinäkin on kyseessä. Te hölmöt shippaajat ette vain tajua. Oikeiden ihmisten shippailu on täysin weirdoa hommaa. Se menee aina liian pitkälle.
En ole edelleenkään sieltä.Kuka sanoo tiän, lietolainen?
Voisitko jättää tämän palstan rauhaan Sonce. Kummallisen kiinnostunut olet täällä kurjoittelusta. Kateusko vaivaa jälleen, kun täällä ei tykätä bojerestäVoitko jättää Bojeren rauhaan ja keskittyä omiin suosikkeihisi. Kummallisen kiinnostunut olet Bojeresta, koska kaikissa kirjoituksissasi heidät mainitset. Kateusko vaivaa, jälleen. Hauska tämä: "Te hölmöt shippaajat ette vain tajua."![]()
Kurjottelija ei varmaan tykkääkään niin.Voisitko jättää tämän palstan rauhaan Sonce. Kummallisen kiinnostunut olet täällä kurjoittelusta. Kateusko vaivaa jälleen, kun täällä ei tykätä bojerestä![]()
Maistuuko purjo?Kurjottelija ei varmaan tykkääkään niin.
Shipparit ei mitöän aitoja Käärijäfaneja oo koskaan ollukaan, niinstä lähtökohdista perseenvenytysnovellit on ihan ymmärrettäviä,. Ja arvostuksen puuteNe persevenytysficit kertoo jostain kunnioituksen puutteesta, mikä vaivaa Bojeristeja muutenkin
Rouva esittää fiksua tai selvänäkijää. Mistä tiedät mitkä on mun viestejä? NIin, et mistään, sillä oon kirjoitellut useammankin viestin ilman bojere-mainintaaVoitko jättää Bojeren rauhaan ja keskittyä omiin suosikkeihisi. Kummallisen kiinnostunut olet Bojeresta, koska kaikissa kirjoituksissasi heidät mainitset. Kateusko vaivaa, jälleen. Hauska tämä: "Te hölmöt shippaajat ette vain tajua."![]()
Voitko jättää Bojeren rauhaan ja keskittyä omiin suosikkeihisi. Kummallisen kiinnostunut olet Bojeresta, koska kaikissa kirjoituksissasi heidät mainitset. Kateusko vaivaa, jälleen. Hauska tämä: "Te hölmöt shippaajat ette vain tajua."![]()
Alelohi on jo valmiiksi tunkkaistaSaiko se yksi ostettua kalaa? Mun loji oli alesta, joten pitää pistää uuniin tänään jo. Ettei ala haista.
No en saanut lämminsavulohta, mitä oisin halunnut ku loppunut, ostin sitten uunilohta muutaman palan, eipä toi nyt sikäli haittaa, kun joulun pääateria on valmiissa pöydässä kuitenkin.Saiko se yksi ostettua kalaa? Mun loji oli alesta, joten pitää pistää uuniin tänään jo. Ettei ala haista.