V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itsehän täällä toisia mollaat.Niin olet.
Niinhän sinä mollaat.Itsehän täällä toisia mollaat.
En minä tota vatsavaivaista täällä haukkunut että.Niinhän sinä mollaat.
On sulla joulupuuhat. Pakkomielle miettiä Kärtsän pituutta ja lueskella parin vuoden takaisia lehtijuttuja. 170 ja 169 senttiä ovat käytännössä ihan sama asia. Ootko ihan varma edes, mitä K on sanonut. Esim jos sanoo noin/suunnilleen 170, toimittaja voi kirjoittaa et 170. Siksi toisekseen, Kärtsältä kysyttiin tota jossain vaiheessa niin usein, et varmaan jo ärsytti. Mitä ihmeen merkitystä Kärtsän pituudella ylipäänsä on? Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut toisen ihmisen pituudesta? Lähinnä sairasta tollanen.Jaahas, IS jutussa taas K:n pituus yllättäin sen 170 cm ja puhunut näin seuran jutussa -23, jännä et sit Linnan juhlissa myönsi sen 169 cm eli jotain kompleksia näyttäis olevan, kun lehtijuttuun puhunut eriä tolloin.
En minäkään, sinä aloitit heti haukkumisen, pöljä.En minä tota vatsavaivaista täällä haukkunut että.
No enhän, vaan se loisimisesta kirjoittanut.En minäkään, sinä aloitit heti haukkumisen, pöljä.
*sloveenistaOnko Domen nimi muka sloovenista suomeksi joulu? Jodelissa joku väittää niin. Kuulostaa enemmän joltain tuomio tai kirkkoon liittyvää.
Niin sinä aloitit.No enhän, vaan se loisimisesta kirjoittanut.
Siis tossa IS tän päivän pituuksia koskevassa jutussa mainitaan lähteenä toi kahden vuoden takainen haastattelu, minä en sitä lehteä tutkinut nytten, ihmettelinpä vain miks ois sanonut eri lailla. Ja ei minua K:n pituus itseäni haittaa millään tapaan, ihan sopivan pituisia ovat J ja B minusta, enhän itekään ole kuin suunnilleen suomalaisen naisen keskipituinen eli sen 166 cm, missi Sarah esim. myöskin 167 cm, ei sen pisempi.On sulla joulupuuhat. Pakkomielle miettiä Kärtsän pituutta ja lueskella parin vuoden takaisia lehtijuttuja. 170 ja 169 senttiä ovat käytännössä ihan sama asia. Ootko ihan varma edes, mitä K on sanonut. Esim jos sanoo noin/suunnilleen 170, toimittaja voi kirjoittaa et 170. Siksi toisekseen, Kärtsältä kysyttiin tota jossain vaiheessa niin usein, et varmaan jo ärsytti. Mitä ihmeen merkitystä Kärtsän pituudella ylipäänsä on? Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut toisen ihmisen pituudesta? Lähinnä sairasta tollanen.
En aloittanut, vaan kysyin perustetta ton henkilön haukkumiseen.Niin sinä aloitit.
Sinä aloitit taas.En aloittanut, vaan kysyin perustetta ton henkilön haukkumiseen.
Kiusaaja.
Ei minulla ole mitään hajua mistä puhut, kekä tossari olen.Hyvä ennustaja, sä olet ihanan kuuma ja kiihkeä mies.![]()
Jaaha, yhdyssanavirhe ennenkuin kerkeette huomauttamaan.Ei minulla ole mitään hajua mistä puhut, kekä tossari olen.
Ei minulla ole mitään hajua mistä puhut, kekä tossari olen.
Pösilö, olisko vaikka se sukunimiOnko Domen nimi muka sloovenista suomeksi joulu? Jodelissa joku väittää niin. Kuulostaa enemmän joltain tuomio tai kirkkoon liittyvää.