V
vierailija
Vieras
Hän on ihan avoimesti itse kertonut. Voit selailla viestit taaksepäin. T.eriKannattaisi kyetä ihan todistamaan väitteensä, mitä et kykene tekemään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on ihan avoimesti itse kertonut. Voit selailla viestit taaksepäin. T.eriKannattaisi kyetä ihan todistamaan väitteensä, mitä et kykene tekemään.
No ei kyllä ole. Mikään selailu taaksepäin ei asiaan liity.Hän on ihan avoimesti itse kertonut. Voit selailla viestit taaksepäin. T.eri
Voit vaikka itse kaivaa tällaisen viestin todisteeksesi!Hän on ihan avoimesti itse kertonut. Voit selailla viestit taaksepäin. T.eri
Miksi sinne tarvitaan ketään vuotamaan mitään? Miksi et itse mene kyseiseen ryhmään ja lue niitä juttuja siellä'? Oletko jotenkin vähän harvinaisen tolkkurajoitteinen, vai viiraako muuten vain päässä?Mahtavaa, nyt siellä on muiden vuotajien lisäksi aito vuotamassa, parempi meille![]()
Miks olisin jossain mummodiscordissa, kun täällä saa jo nauraa teille, niin innokas en oleMiksi sinne tarvitaan ketään vuotamaan mitään? Miksi et itse mene kyseiseen ryhmään ja lue niitä juttuja siellä'? Oletko jotenkin vähän harvinaisen tolkkurajoitteinen, vai viiraako muuten vain päässä?
No, näköjään oot ihan pihalla sit muutenkin. Vuotamisista jne.Miks olisin jossain mummodiscordissa, kun täällä saa jo nauraa teille, niin innokas en ole![]()
Tolkkurajoitteisilla onkin halvat huvit.Miks olisin jossain mummodiscordissa, kun täällä saa jo nauraa teille, niin innokas en ole![]()
Näkyihän, Dz ja Markosta puhuttiin tässä.Eivät ole koskaan näkyneet usein yhdessä, uuno. Ja suhde on ollut jo pidempään.
Niin, ei he nyt mitenkään usein ole yhdessä.Näkyihän, Dz ja Markosta puhuttiin tässä.
Aito on tuonut näitä asioita sieltä tänne aiemmin ja tuskin nytkään eri eri asia.Miksi sinne tarvitaan ketään vuotamaan mitään? Miksi et itse mene kyseiseen ryhmään ja lue niitä juttuja siellä'? Oletko jotenkin vähän harvinaisen tolkkurajoitteinen, vai viiraako muuten vain päässä?
Silloin aikanansa olivat paljon, nyt vähemmän ilm. Markon suhteen takia.Niin, ei he nyt mitenkään usein ole yhdessä.
No näkee kyllä, että päävuotajat on muita, shippimummoja, kun haukkuvat ja Bojaniakin.Aito on tuonut näitä asioita sieltä tänne aiemmin ja tuskin nytkään eri eri asia.
No eihän, aika vähän ovat olleet samoissa paikoissa. Sen sijaan Markoa on näkynyt poikkiksen kanssa tosi paljon ja myös ovat olleet nelistään Marko+poikkis + Dz+B.Silloin aikanansa olivat paljon, nyt vähemmän ilm. Markon suhteen takia.
Miks olisin jossain mummodiscordissa, kun täällä saa jo nauraa teille, niin innokas en ole![]()
No, se vaan, että siitä on jo nyt liittymisajankohdista saatavat todisteet, että vuotaja on joku muu.Aito on tuonut näitä asioita sieltä tänne aiemmin ja tuskin nytkään eri eri asia.
Onneks olkoon vaan teille idiooteille. Se ketju sammui ennen kuin ehti alkaakaan.No, se vaan, että siitä on jo nyt liittymisajankohdista saatavat todisteet, että vuotaja on joku muu.
No kun sillä on uusi gay-friendiEipä ole Seija paljon padel-yrittäjän seurassa enää näyttäytynyt. Kumma homma.![]()
Kyttäätkö siellä liittymisajankohtia? Ja tuossa puhuttiin, että aiemmin tuonut.No, se vaan, että siitä on jo nyt liittymisajankohdista saatavat todisteet, että vuotaja on joku muu.
Mitä hlvtin väliä jollain vuotamisilla?No, se vaan, että siitä on jo nyt liittymisajankohdista saatavat todisteet, että vuotaja on joku muu.
Mutta siellä on siis edelleen joku vuotaja messissäOnneks olkoon vaan teille idiooteille. Se ketju sammui ennen kuin ehti alkaakaan.
No näkee kyllä, että päävuotajat on muita, shippimummoja, kun haukkuvat ja Bojaniakin.
Aitohan oli myös komposti discordin vuotaja alkuaikoina.Onhan näistä vuotajista joku myös soluttautunut kompostin discordiin. Itse en ole siellä, mut kuulostaa siltä, et porukka on ollut sen verran fiksua ja he ovat ymmärtäneet siirtyä muualle. He ovat onnistuneet jättämään vuotajan pihalle.
Onhan näistä vuotajista joku myös soluttautunut kompostin discordiin. Itse en ole siellä, mut kuulostaa siltä, et porukka on ollut sen verran fiksua ja he ovat ymmärtäneet siirtyä muualle. He ovat onnistuneet jättämään vuotajan pihalle.