V
vierailija
Vieras
No näkee kyllä, että päävuotajat on muita, shippimummoja, kun haukkuvat ja Bojaniakin.
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No näkee kyllä, että päävuotajat on muita, shippimummoja, kun haukkuvat ja Bojaniakin.
Näin varmastiLuultavasti vain hiljentynyt mesta ilman mitään siirtymisiä sen kummemmin minnekään.
Höpö höpö ei ne olisi lopettaneet kaikkea keskustelua kuin seinäänLuultavasti vain hiljentynyt mesta ilman mitään siirtymisiä sen kummemmin minnekään.
Luultavasti vain hiljentynyt mesta ilman mitään siirtymisiä sen kummemmin minnekään.
No nyt on ainakin, kun saitte aidon sinne.Mutta siellä on siis edelleen joku vuotaja messissä![]()
No eihän ne seinään lopettaneetkaan. Paikka hiljeni ja kuoli pois pikkuhiljaa.Höpö höpö ei ne olisi lopettaneet kaikkea keskustelua kuin seinään
Älä jaksa jauhaa paskaa, vuotaja on joku muu.No nyt on ainakin, kun saitte aidon sinne.
Ei kai siellä niinkään tarkoitus ollut Joksuista keskustella, vaan siellä oli ne saumahuutajat ym porukka.Kai he jossakin keskustelevat Joksuista. Tuskin hiljentyy ilman syytä.
Aktiivinen se on ollut?No eihän ne seinään lopettaneetkaan. Paikka hiljeni ja kuoli pois pikkuhiljaa.
Höpö höpöEi kai siellä niinkään tarkoitus ollut Joksuista keskustella, vaan siellä oli ne saumahuutajat ym porukka.
Kuten täällä jo muut sanoneetkin, aito vuotanut tänne paljon tietoja aiemmin.Älä jaksa jauhaa paskaa, vuotaja on joku muu.
Luultavasti Immu, kirjastontäti ja kaappihomahtavaa perheenisää esittävä täti vetää nykyään privaatisti facetimella analyysinsä neukkujen alpakkatukista ja liian lyhyistä housunpunteista.No eihän ne seinään lopettaneetkaan. Paikka hiljeni ja kuoli pois pikkuhiljaa.
Aitohan oli myös komposti discordin vuotaja alkuaikoina.
Tuskinpa.Luultavasti Immu, kirjastontäti ja kaappihomahtavaa perheenisää esittävä täti vetää nykyään privaatisti facetimella analyysinsä neukkujen alpakkatukista ja liian lyhyistä housunpunteista.
Minä luulen, että vaan hiljentynyt ja mitään uusia paikkoja ei ole.Onhan näistä vuotajista joku myös soluttautunut kompostin discordiin. Itse en ole siellä, mut kuulostaa siltä, et porukka on ollut sen verran fiksua ja he ovat ymmärtäneet siirtyä muualle. He ovat onnistuneet jättämään vuotajan pihalle.
Sen kirjoituksista.Mistä päättelet et Aito oli siellä? Olit siis itsekin, jos olet tästä noin varma.
Ja kuten sanottu, nyt ei mitään. Se vuotaja on edelleen mukana ryhmässä ja oli heti tänä aamuna hyvin aktiivisena täällä.Kuten täällä jo muut sanoneetkin, aito vuotanut tänne paljon tietoja aiemmin.
Luuletko tosiaan, että omia tarinoitaan rakastava Immu olisi hiljentynyt?Tuskinpa.
Suoraan sanottuna kuvitteletko, että mua kiinnostaa !?Luuletko tosiaan, että omia tarinoitaan rakastava Immu olisi hiljentynyt?![]()
B ja Dz eivät ole näkyneet ainakaan ns. teiän kuvittelemana parina missään.No eihän, aika vähän ovat olleet samoissa paikoissa. Sen sijaan Markoa on näkynyt poikkiksen kanssa tosi paljon ja myös ovat olleet nelistään Marko+poikkis + Dz+B.
Hänhän on pääsääntöisesti tumpussa kai.Luuletko tosiaan, että omia tarinoitaan rakastava Immu olisi hiljentynyt?![]()
Luultavasti Immu, kirjastontäti ja kaappihomahtavaa perheenisää esittävä täti vetää nykyään privaatisti facetimella analyysinsä neukkujen alpakkatukista ja liian lyhyistä housunpunteista.
Immu itse täällä vääntämässäSuoraan sanottuna kuvitteletko, että mua kiinnostaa !?
Toinen tossari on.Älä jaksa jauhaa paskaa, vuotaja on joku muu.
Mutta väännät asiasta kuitenkin? Antaa melko hyvän käsityksen siitä, että kyllä sua kiinnostaa.Suoraan sanottuna kuvitteletko, että mua kiinnostaa !?