V
vierailija
Vieras
Ei tollaista muista muutkaan, koska ei ole, tahvo.Et närmmä hallitsekaan ihan kaikkea. Sulta on menny paljon ohi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tollaista muista muutkaan, koska ei ole, tahvo.Et närmmä hallitsekaan ihan kaikkea. Sulta on menny paljon ohi
Ei myöskään sanonut, että "menneisyydessä vauvan ketjussa". Siellä ei kukaan aikoinaan kirjoitellut sellaisia, mihin hän viittasi, joten kyse ei voi olla menneistäkään. Siis fiilistelyketjussa.
Mitä teet täällä, jos on sinulle sellainen paikka, anna toisten kirjoitella vapaasti jotka viihtyy.
Vielä ku tietäs kekä tollainen hahmo on, minä en edelleenkään tiedä. Oma kirjoitus ei ainakaan ollut.Ennustajalla taas mennyt tunteisiin vaanHarhat etenee joka päivä isommiksi Bojan-pakotuksen kanssa.
Paska ketjua hokevalla tais mennä, kun et pysty omana itsenäsi oloon.Menikö taas tunteisiin.![]()
Senkun lyöt. Kai nyt ymmärrät, et sexappeal on ihan jotain muuta kuin nättipoikalook.
Paska ketjua hokevalla tais mennä, kun et pysty omana itsenäsi oloon.
Juujuu. Bojania rakasraa kaikk miehet. NotHöpö höpö.
En ole, miks olisin. Onko hän siis mies vai nainen?Taidat olla itse tämä J.
Hyvin sä vedätBojan on kaunis ja sen lisäksi seksikäs. Suurin osa K faneista pystyy tämän myöntämään. Olet poikkeus.
En puhu. Puhun niistä, jotka kirjoittaa tänne kuin vammaiset 5-vuotiaat.Taidat puhua itsestäsi.![]()
Ei tollaista muista muutkaan, koska ei ole, tahvo.
Harvemmin on kyllä tarvetta tollaiseen. En esim. mitään K:n läheisiä tuo tai Häärijää hauku.Omana itsenä olo tarkoittaa sulle sitä, et voi haukkua ja solvata täällä muita.![]()
Ei ollut fiilistelyketjussa. Mulla ei mennyt sielläEt närmmä hallitsekaan ihan kaikkea. Sulta on menny paljon ohi
Hyvin sä vedät![]()
Mutta järkevä kritiikki on minulle tietenkin ok.Harvemmin on kyllä tarvetta tollaiseen. En esim. mitään K:n läheisiä tuo tai Häärijää hauku.
Ei ollut fiilistelyketjussa.Sä et joko muista tai et halua muistaa. Mulla kesti myös hetki tajuta et mistä on kyse.
Bojan on kaunis ja sen lisäksi seksikäs. Suurin osa K faneista pystyy tämän myöntämään. Olet poikkeus.
Ei ollut fiilistelyketjussa. Mulla ei mennyt siellä
sivuakaan ohi.
No ei K:takaan rakasta, vaikka harhoissasi näin luulet.Juujuu. Bojania rakasraa kaikk miehet. Not
Bojan on mitätön, kalpea väkäleuka ja ruma nauru. Tavallisista tavallisin, hippaheikki jonka "karisma" kestää just ja just niin kauan kuin kameran linssi osoittaa siihen päin.
Esittämineb viekin voimat ja tavispoika aina vähån pipi
Sulla on menny paljonkin ohi vaaleanpunaisissa Bojerelaseissasi ja myös muutenkinEi ollut fiilistelyketjussa. Mulla ei mennyt siellä
sivuakaan ohi.
Varmasti ollaan muutkin käyty niissä kaikissa ja tälläistä tyyppiä ei ollut, itekin tossari siis.Niitä oli siellä useita. Aina perustettiin uusi, kun vanha laiva upposi. Trollit ja ilkeilijät kävivät niissä jokaisessa. Olen itsekin tossari ja muistan nämä. Tossari nimestä en pidä mutta jos se selkiyttää jotakin.