V
vierailija
Vieras
Voi luoja, vieläkö te jaksatte? Tää on niin sairasta.
Puolustan täällä Bojania kiusaaja K faneilta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi luoja, vieläkö te jaksatte? Tää on niin sairasta.
Ei hänellä ole.Sulla on menny paljonkin ohi vaaleanpunaisissa Bojerelaseissasi ja myös muutenkin
Varmasti ollaan muutkin käyty niissä kaikissa ja tälläistä tyyppiä ei ollut, itekin tossari siis.
Ei tarvitse vetää mitään roolia. KB discordissa suurin osa shippaa KB ja pitää Bojania kauniina. Te kiusaajat siellä olette poikkeuksia ja minulla on teidän nimimerkit ylhäällä.
En ole, usko tai älä. En homomies enkä myöskään Bojanin ihailija millään tavalla.Olet säälittävä ja kateellinen homomies, joka ei saa Bojania itselleen.
On sulla kova työ yksinäs vääntääPuolustan täällä Bojania kiusaaja K faneilta.
No voi hyvä pässi, kuvitteletko, etten tiedä? Ootko ihan yksinkertainen???? Samaa ketjua ne kaikki oli, vain uuvatit aspergerit on silleen, että "ei ollut yksi ketju, vaan niitä oli monta" *facepalm* *facepalm* *facepalm* *facepalm*Niitä oli siellä useita. Aina perustettiin uusi, kun vanha laiva upposi. Trollit ja ilkeilijät kävivät niissä jokaisessa. Olen itsekin tossari ja muistan nämä. Tossari nimestä en pidä mutta jos se selkiyttää jotakin.
Ei hänellä ole.
No voi hyvä pässi, kuvitteletko, etten tiedä? Ootko ihan yksinkertainen???? Samaa ketjua ne kaikki oli, vain uuvatit aspergerit on silleen, että "ei ollut yksi ketju, vaan niitä oli monta" *facepalm* *facepalm* *facepalm* *facepalm*
Kyllä se on ihan oma käsitteensä, fiilistelyketju, vaikka niitä ois moderoinnin takia ollut sata.
Olet säälittävä ja kateellinen homomies, joka ei saa Bojania itselleen.
Ei kyllä ole, osa-aikatyössä on sitä aikaa.Sitten sinulta on yksinkertaisesti mennyt asia ohi. -eri
On sulla kova työ yksinäs vääntää![]()
No eihän ole. Olen ollut paremmin asian päällä ja sisällä myös kuin sä milloinkaan.Sulla on menny paljonkin ohi vaaleanpunaisissa Bojerelaseissasi ja myös muutenkin
Hyvä pässiNo voi hyvä pässi, kuvitteletko, etten tiedä? Ootko ihan yksinkertainen???? Samaa ketjua ne kaikki oli, vain uuvatit aspergerit on silleen, että "ei ollut yksi ketju, vaan niitä oli monta" *facepalm* *facepalm* *facepalm* *facepalm*
Kyllä se on ihan oma käsitteensä, fiilistelyketju, vaikka niitä ois moderoinnin takia ollut sata.
Sama. Ylemmäs kiitos siitä! Niinä vuosina oli kyllä tosi tärkeää. Juuri mietin, että miten mä sain silloin joulunkaan järjestettyä?Ei kyllä ole, osa-aikatyössä on sitä aikaa.
En ole, usko tai älä. En homomies enkä myöskään Bojanin ihailija millään tavalla.
Täällä on muitakin samalla asialla, pöntelö että.On sulla kova työ yksinäs vääntää![]()
Mä oon kaikkein eniten kaikista ikinä asian päällä, mitä koskaan ikinä!No eihän ole. Olen ollut paremmin asian päällä ja sisällä myös kuin sä milloinkaan.
Itselläs on mennyt pää ohiSitten sinulta on yksinkertaisesti mennyt asia ohi. -eri
Höpö höpö.Täällä on muitakin samalla asialla, pöntelö että.
No eihän ole. Olen ollut paremmin asian päällä ja sisällä myös kuin sä milloinkaan.
Itselläs on mennyt pää ohi
hartioista.
Ei tässä siitä väännetä, urpo, vaan siitä, puhuiko fiilistelyketjussa joku jatkuvasti jonain vammaisena paskahahmona.Mikä sua tässä nyt sapettaa oikeasti. Se että Käärijällä on miespuolisia faneja vai se ettet muista kaikkea vauvalla kirjoitettua. Kyseisestä miespuolisesta fanista ei tarvitse olla kateellinen. Samaa luokkaa kuin Bojanin perässä olevat tossarit, mutta eri tavalla.
On ollut, siksipä en tuommoista paskaa jauhakaan kuin sinä, jolta aivotkin puuttuu.Sulla ei ole päätä koskaan ollutkaan.
Mikä sua tässä nyt sapettaa oikeasti. Se että Käärijällä on miespuolisia faneja vai se ettet muista kaikkea vauvalla kirjoitettua. Kyseisestä miespuolisesta fanista ei tarvitse olla kateellinen. Samaa luokkaa kuin Bojanin perässä olevat tossarit, mutta eri tavalla.