V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, sä oot se tyhmä tossari, josta ei ole väliä.Itsekin olen tossari ja tämä sinun kielenkäyttösi on ala-arvoista. Olet häpeäksi tossareille.
Lutkuttele sä vain täällä kiusaajien ja ketjunpilaajien k*rpää, niin.Itsekin olen tossari ja tämä sinun kielenkäyttösi on ala-arvoista. Olet häpeäksi tossareille.
Nyt oli huono trollaus K fani reppanalta.Se on paskaa täynnä oleva aivoton vammainen. T.ennustaja
Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...Kyllä ne Käärijän fanit on naispuolisia. Olen videoista tämän pystynyt päättelemään.
Kekätossari tuntee kaikki homomiehet ja mistä he tykkääOtetaan kaikki tuoppi kekätossarin kunniaksi, tehnyt miehen työn![]()
No niin on ne muutkin sivulangat hiljaisia. Kyllä se taas vilkastuu, kun tulee uutta aitoa spekuiltavaa / puhuttavaa.Niinpä. Bojania varten piti perustaa sivulanka kun häntä ei haluttu pääkanavalleJa se lanka hiljeni heti ensimmäisen päivän jälkeen.
Tietäjiä ollaan.Kolme itämään tietäjää eikun siis tossaria.
Niin nytten on kolme ja pöhelöt ei tunnista edes.Kolme itämään tietäjää eikun siis tossaria.
Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...
Kännää siellä vain keskenäs, juoppo.Otetaan kaikki tuoppi kekätossarin kunniaksi, tehnyt miehen työn![]()
Kaikki suoraan ennustajan suusta, sori hani, hän käyttää niin kaunista ja sivistynyttä kieltäNyt oli huono trollaus K fani reppanalta.
Älä aliarvioi homojakaan.Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...
Älä aliarvioi kekätossaria, joka tuntee kaikki homot.Älä aliarvioi homojakaan.
Nimimerkillinen taitaa olla, ja sellaisia on täällä vaan yksi tai sit joku hänen matkijansa, eihän näistä ikinä tiedä. Minun kekätossarin kirjoituksia ne ei ainakaan ole.Kaikki suoraan ennustajan suusta, sori hani, hän käyttää niin kaunista ja sivistynyttä kieltä![]()
Kiitos kehuista, en niputakaan tosiaan kaikkia ihmisiä samaan kastiin.Älä aliarvioi kekätossaria, joka tuntee kaikki homot.
Eihän ole vaan tänään ja eilenkin on niihin kirjoitettu.No niin on ne muutkin sivulangat hiljaisia. Kyllä se taas vilkastuu, kun tulee uutta aitoa spekuiltavaa / puhuttavaa.
Eli aito/syklaami?Nimimerkillinen taitaa olla, ja sellaisia on täällä vaan yksi tai sit joku hänen matkijansa, eihän näistä ikinä tiedä. Minun kekätossarin kirjoituksia ne ei ainakaan ole.
kysy lisää esim Antti H:lta (Älä aliarvioi homojakaan.
Otetaan kaikki tuoppi kekätossarin kunniaksi, tehnyt miehen työn![]()
www.instagram.com
Minä kekätossari en ainakaan, ei ole tapana kirjoitella nimiä tänne itellä. Emme voi varmaksi tietää, jossei henkilö itse kerro.Eli aito/syklaami?
Hohhoijaa, ja asiatonta toi hänen tuonti tänne ylipäätään.kysy lisää esim Antti H:lta () ja sivisty...
Sinä kekätossari, maistuisko muna? T.UrpoMinä kekätossari en ainakaan, ei ole tapana kirjoitella nimiä tänne itellä. Emme voi varmaksi tietää, jossei henkilö itse kerro.