V
vierailija
Vieras
Minä kirjoitin niitä ihan vitsillä mutta sä olet ottanut ne tosissaan. Etkö vieläkään tajua ettei kukaan muu tänne mitään tosissaan kirjoita kuin sinä?Ei ollut läppä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä kirjoitin niitä ihan vitsillä mutta sä olet ottanut ne tosissaan. Etkö vieläkään tajua ettei kukaan muu tänne mitään tosissaan kirjoita kuin sinä?Ei ollut läppä.
Aha, no se on sit sinun ihan oma ongelmasi, itse kirjoittelen aitona itsenäni tietysti ja mielipiteet asioista sellaisena kuin ne on, linkin tuoja on kans selvästi ottanut asian jonakin kilpailuna, eihän hänen tarvi sitä Coopia käyttää, vaikka minä henk.koht. käytän (paitsi silloin, jos ostan ruoka- ym. muita tavaroita Woltin kautta)Minä kirjoitin niitä ihan vitsillä mutta sä olet ottanut ne tosissaan. Etkö vieläkään tajua ettei kukaan muu tänne mitään tosissaan kirjoita kuin sinä?
Minä kirjoitan kylläkin kanssa! Samaan hintaan on parempi kirjoittaa totta. Totuus on tarua paljon kiinnostavampaa. t.aamukahvila-kahvittelija/punkkuglögittelijäMinä kirjoitin niitä ihan vitsillä mutta sä olet ottanut ne tosissaan. Etkö vieläkään tajua ettei kukaan muu tänne mitään tosissaan kirjoita kuin sinä?
Tää on jäänyt elävästi lapsuudesta mieleen, rukoilijasirkkanaaras joka purasee koiraan pään poikki parittelun jälkeen. Näin niistä painajaisiakin.Ui saatana. Katson aamuteeveestä luontodokumenttia. Rukoilijasirkkanaaras vaanii paria etsivää pienempää koirasta, iskée kiinni sen kaulaan ja alkaa syödä koirasta elävältä samalla, kun koiraan alapää vielä touhuissaan. Aika romanttista
Eikä edes jälkeen, vaan rouskii koirasta samalla kun parittelu refleksinomaisesti käynnissä!Tää on jäänyt elävästi lapsuudesta mieleen, rukoilijasirkkanaaras joka purasee koiraan pään poikki parittelun jälkeen. Näin niistä painajaisiakin.
Eli niidenkin ois parempi olla vaan homoja.Eikä edes jälkeen, vaan rouskii koirasta samalla kun parittelu refleksinomaisesti käynnissä!
Ei liittynyt sanan edessä olevaan kirjaimeen tai etunimiin edes, torvi.Nyt on tutkittu, sanovatko suomalaiset puheessa D- kirjainta. Eivät kuulemma enää sano. Tsiila se on.
Ei kyllä sitä määritelty pässi. Keksit aina jotain omia sääntöjäsi..Ei liittynyt sanan edessä olevaan kirjaimeen tai etunimiin edes, torvi.
Luin jutun, ei ollut tollaiset sanat kyseessä.Ei kyllä sitä määritelty pässi. Keksit aina jotain omia sääntöjäsi..
Näistä sais hienon ornamentin makkarin tapetttiin!
Vähemmän palstailua enemmän kirjanlukua.Ärsyttää ku pitää lähtee palauttaan kirjastonkirjaa, jota en ees ehtinyt lukea, mutta siinä tais olla jonoa nii ei viitti ees katsoa et sais jatkoaikaa, muuten ei ois kyllä mitään asiaa tonne keskustaan ajella.