V
vierailija
Vieras
Voi sitä miehenä kokea itsensä nyös naiseksi.Ei ole tapana valehdella, eihän minun kirjoitustapa ees ole miehinen yhtään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi sitä miehenä kokea itsensä nyös naiseksi.Ei ole tapana valehdella, eihän minun kirjoitustapa ees ole miehinen yhtään.
No se taas ei liity minuun mitään, oon suht tyytyväinen itseeni sellaisena ku olen.Voi sitä miehenä kokea itsensä nyös naiseksi.
Eli pappa.No se taas ei liity minuun mitään, oon suht tyytyväinen itseeni sellaisena ku olen.
En ole mies. Vaikka helpompaa varmaan heillä olis.Eli pappa.
Vastailet taas päivän vanhoihin viesteihin, oletko ihan terve?Saahan sitä itselleen uskotella. Sinä olet tämän palstan diktaattori ja narsisti. Yrität saada ihmiset uskomaan valheesi muka totuuksina. Tosin huonolla menestyksellä.
Anna vastailla, pässi, sinä et täällä määrää.Vastailet taas päivän vanhoihin viesteihin, oletko ihan terve?
Oi niitä aikoja kuin päivä sitten lähetetty viesti oli vielä melkoisen tuore.Vastailet taas päivän vanhoihin viesteihin, oletko ihan terve?
Ei ole tapana valehdella, eihän minun kirjoitustapa ees ole miehinen yhtään.
Oho, Kärtsä on alkanu seuraamaan viimeinkin Jania. Uusi tyyli tehny vaikutuksen!
Anna vastailla, pässi, sinä et täällä määrää.
Tai ehkä tuovat suhteensa julki?
Loukkaat Bojania.
Enpäs satukaan, mikään kirjoituksissani ei viittaa sellaiseen että.Miehinen kirjoitustapa voi olla myös naisella ja päinvastoin. Kirjoitustavasta ei voi päätellä sukupuolta. Sinä nyt vaan satut selvästi olemaan mies.
Eli K on Sloveniassa vai?Oho, Kärtsä on alkanu seuraamaan viimeinkin Jania. Uusi tyyli tehny vaikutuksen!
Enhän minä tossa itelleni huutele, valopää.Pässi on urospuolinen. Taidat tällä tavoin vihjata olevasi mies.
Enpäs satukaan, mikään kirjoituksissani ei viittaa sellaiseen että.
Enhän minä tossa itelleni huutele, valopää.
Ei tartte piilotella yhtään mitään, ihan liikaa oon jo tainnu kertoa muuteski itestäni tai pitää ainakin tarkkailla, ettei rajat ala lipsua.Yrität piilottaa sen et oot mies
Eli K on Sloveniassa vai?
Onhan sekin mahdollista.Hohhoijaa. Jostain kusisesta seuraamisestako sen päättelet.
Onhan K ollut Sloveniassa jo pari kertaa eikä oo silloinkaan alkanut seuraamaan niin miten tuo nyt yhtäkkiä sen merkki ois? Jospa Jan onkin SuomessaOnhan sekin mahdollista.
No ei varmana ole, käytäpä omia aivojasi nytten.Onhan K ollut Sloveniassa jo pari kertaa eikä oo silloinkaan alkanut seuraamaan niin miten tuo nyt yhtäkkiä sen merkki ois? Jospa Jan onkin Suomessa![]()
Onhan sekin mahdollista.