V
vierailija
Vieras
Tämä selittää monta asiaa kekätossarissa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä selittää monta asiaa kekätossarissa
Ai kun valitan naistenvaivoista täällä.Tämä selittää monta asiaa kekätossarissa
Ai kun valitan naistenvaivoista täällä.
Hakeudu hoitoon.
Ai sen nimisen ficin haluat Bojanista Legrandista. Bojan siis lääkärissä.
Oon ihan se mikä oon eli nainen, ei ole tarvetta esittää onneksi mitään, kuten tyhmillä hahmottelijoilla täällä, tehään joko itsestä sellainen tai kiusataan muita. Mutta paha olo on sitten siellä teidän puolella.Tollanen naishahmojen vetäminen miehenä täällä on vähän tylsää musta. Ole rohkeasti oma itsesi eli mies.
Oon ihan se mikä oon eli nainen, ei ole tarvetta esittää onneksi mitään, kuten tyhmillä hahmottelijoilla täällä, tehään joko itsestä sellainen tai kiusataan muita. Mutta paha olo on sitten siellä teidän puolella.
Oon ihan se mikä oon eli nainen, ei ole tarvetta esittää onneksi mitään, kuten tyhmillä hahmottelijoilla täällä, tehään joko itsestä sellainen tai kiusataan muita. Mutta paha olo on sitten siellä teidän puolella.
Ehän kätkeydy vajaa, onhan täällä naiset esittänyt miehiä.Sulla täytyy olla tosi paha olo, kun muunnat päässäsi muut kommentoijat hahmoiksi. Ihan oikeita ihmisiä me ollaan ja ehkä olet kateelllinen sen takia meille muille. Itse kun kätkeydyt hahmon taakse.
Sekö oikeuttaa kiusaamaan miehiä ja poistamaan heidän viestejään.
Nooh, poistin ainakin sellaisia missä minusta koitettiin tehdä väkisellä miestä näitä tossaritaunoja sun muita.Sekö oikeuttaa kiusaamaan miehiä ja poistamaan heidän viestejään.
Kärtsägayt on enemmän kuin tervetuloa.Miksi miehet sensuroidaan tästä ketjusta? Vain naisten halut sallitaan.
Ehän kätkeydy vajaa, onhan täällä naiset esittänyt miehiä.
Kärtsägayt on enemmän kuin tervetuloa.Keskustelijat itse ei oo täällä se juttu
Kyse oli taunon ja tahvon saunaillasta.
Siittä vaan karvat pois ja laverille, ja sano AAA!Miten ois ficci Bojanista Legrand Wolfin käsittelyssä?
Ei ole miesten värkkiä ilmestynyt edelleenkään, vaikka kuinka katon, vähän vanha jo tää vitsi.Miksi kiellät sukupuolesi noin kovasti. Haluaisit siis olla nainen.
Minä tossari en ole nimeltäni Tauno.
En kirjoittanut tätä kommenttia.
Ei ole miesten värkkiä ilmestynyt edelleenkään, vaikka kuinka katon, vähän vanha jo tää vitsi.
Ai sen nimisen ficin haluat Bojanista Legrandista. Bojan siis lääkärissä.
Enkä minä että.Minä tossari en ole nimeltäni Tauno.
Ei ole minulta myöskään.En kirjoittanut tätä kommenttia.