V
vierailija
Vieras
Instassa suurin osa on niitä edustus- ja esiintymisasuja. Mutta on siellä arkityyliäkin esim Amsterdamin kuvissa on löysät farkut ja huppari.Eikä pukeudu, kato instaansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Instassa suurin osa on niitä edustus- ja esiintymisasuja. Mutta on siellä arkityyliäkin esim Amsterdamin kuvissa on löysät farkut ja huppari.Eikä pukeudu, kato instaansa.
Vanhalta näyttää silti.Instassa suurin osa on niitä edustus- ja esiintymisasuja. Mutta on siellä arkityyliäkin esim Amsterdamin kuvissa on löysät farkut ja huppari.
Ihan turha näille mummoille on koittaa mitään selittääInstassa suurin osa on niitä edustus- ja esiintymisasuja. Mutta on siellä arkityyliäkin esim Amsterdamin kuvissa on löysät farkut ja huppari.
Nää on vaan kateellisia tossareille sen näkee kaikesta.Minä olen tänään kirjoittanut tänne KAIKKI viestit, turha tulla mitään viestejä omimaan
Ei näytä, kateellisten mummojen puhetta taasVanhalta näyttää silti.
Moi mummo!Ihan turha näille mummoille on koittaa mitään selittää
Kateus vie kalatkin vedestä.Vanhalta näyttää silti.
Tossarit on kateellisia MIEHILLENää on vaan kateellisia tossareille sen näkee kaikesta.
Ei tartte kadehtia ton näköistä ihmistä, kekä laulaakin huonosti.Kateus vie kalatkin vedestä.
Kärtsägayt on enemmän kuin tervetuloa.Keskustelijat itse ei oo täällä se juttu
Ei olla, en minä ainakaan ole.Tossarit on kateellisia MIEHILLE
Mieskekätossarihan se siellä, tietenkin naisia haukkumassa, misogynisti mikä misogynistiEi tartte kadehtia ton näköistä ihmistä, kekä laulaakin huonosti.
Minä olen tänään kirjoittanut tänne KAIKKI viestit, turha tulla mitään viestejä omimaan
Olet vain niin kateellinen.Ei ole miesten värkkiä ilmestynyt edelleenkään, vaikka kuinka katon, vähän vanha jo tää vitsi.
Aina te miestossarit olette muille kateellisiaEi olla, en minä ainakaan ole.
Ei ole naisten haukkumista, plus en ole mies. En vaan tykkää musiikistaan, en pidä Balkan mittapuulla mitenkään kummoisen näköisenä kys. henkilöä.Mieskekätossarihan se siellä, tietenkin naisia haukkumassa, misogynisti mikä misogynisti
Ei ole koskaan ollut sellaisia, naisten vetämiä rooleja ovat olleet. BoJerea arvostivat vauvalla kaikki miehet ja heistä ei yksikään tullut kompostiin. Ei heille olisi ollut täällä edes mitään.
Kuinka tarkkaan katsoit? Käytitkö taskulamppua ja suurennuslasia? Kyllä siellä saattaa olla mikropenis, vähän piilossa mutta on kuitenkin. Jos sut on aina määritelty väärin, selittäis sun ongelmat elämässäEi ole miesten värkkiä ilmestynyt edelleenkään, vaikka kuinka katon, vähän vanha jo tää vitsi.
Kateellinen muori olet.Ei ole naisten haukkumista, plus en ole mies. En vaan tykkää musiikistaan, en pidä Balkan mittapuulla mitenkään kummoisen näköisenä kys. henkilöä.
Ei taida olla yhtään miestä paikalla nytten, joku kyllä kertoi olevansa tälläinen aikaisemmin se sit eri oliko se kertomus totta.Aina te miestossarit olette muille kateellisia
Olet vain niin kateellinen.Ei ole naisten haukkumista, plus en ole mies. En vaan tykkää musiikistaan, en pidä Balkan mittapuulla mitenkään kummoisen näköisenä kys. henkilöä.
En millään tapaa.Kateellinen muori olet.
Voi sua. Riittää kun oisit katsonut Kärtsän viisupäivitysten kommentteja. Paljon himoa ja rakkautta! Ei ne mihinkään oo hävinnym Ainiin mutta sähän "synnyit" vasta kun Bojan "syntyi".Ei ole koskaan ollut sellaisia, naisten vetämiä rooleja ovat olleet. BoJerea arvostivat vauvalla kaikki miehet ja heistä ei yksikään tullut kompostiin. Ei heille olisi ollut täällä edes mitään.
Mistähän pitäis olla?Olet vain niin kateellinen.
Miespuoliset tossarimuorit käy kirjastossa lukemassa lehtiäEn millään tapaa.