V
vierailija
Vieras
Siis mitä ihmettä, annoin neuvoja yhteen juttuun jodelissa niin tulipa outo vastaus, mikä ihmeen skinnytok?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka heistä? Suomi on täynnä lonkerovalaita
Siis mitä ihmettä, annoin neuvoja yhteen juttuun jodelissa niin tulipa outo vastaus, mikä ihmeen skinnytok?
No ei kyllä liity mitenkään siihen että.Mistä minä voisin tietään kun en katso p ornoa.
Se, joka käyttää taiteilijanimeä Käärijä.
Juurikin näin.Minä olen aito oma itseni täällä, ei ole tarvetta vetää rooleja. Ehkä sinulla sitten on. Typerää myös trollien näkeminen joka paikassa.
No ei kyllä liity mitenkään siihen että.
Eivät voi minun painoa tietää ton liikuntavastauksen perusteella kyllä mistään? Toki tullut X:ssä vastaan termi.Oletpa kujalla, ollaksesi niin nuori, kuin mitä väität.
Siis tossa yhteydessä en, miks niin vastattiin minulle.Äsken sanoit ettet tiedä niin jos tiedätkin vastauksen niin miksi sitten kysyt täällä.
Voi kuule kun me ei voida tietää ellet kerro mitä olit itse sinne kirjoittanutSiis tossa yhteydessä en, miks niin vastattiin minulle.
Kirjoitin vaan ohjetta kuinka saa nätimmät ja hoikemmat jalat, että kävelemällä ja juoksemalla, sekä kävelemällä varpaillaan plus että rasvaa jalat joka ilta ja nostaa ne ylös.Voi kuule kun me ei voida tietää ellet kerro mitä olit itse sinne kirjoittanut
Ja toiseen kommenttiin vaan, että salilla ei saa.Kirjoitin vaan ohjetta kuinka saa nätimmät ja hoikemmat jalat, että kävelemällä ja juoksemalla, sekä kävelemällä varpaillaan plus että rasvaa jalat joka ilta ja nostaa ne ylös.
En ole tainnut sanoa iästäni mitään itseasiassa.Oletpa kujalla, ollaksesi niin nuori, kuin mitä väität.
En ole tainnut sanoa iästäni mitään itseasiassa.
No en edelleenkään tiedä miten se sivuun tuleva pieni kiitos laitetaan, kun ette ilkeämieliset kerro.Kekätossari oli saanut sinne lauhdutusvinkkeihin oikein sydämen ja kiitokset. Joko sulle selvisi miten sellaisia voi laittaa?