V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka on Jure? En jaksa googlata kun ei taida olla oleellinen nimi trollauksen kannalta.
Jure on Joker Outin rumpali. Ihana punertavahiuksinen velikulta ja vilkkusilmä.
Miksi oisin kateellinen siitä.
Heidän välissä on aidot tunteet.
Aidot tunteet syntyy siten, kun mies näkee hyvännäköisen naisen ja aivosolut käskee sen jälkeen ottamaan munan käteen.
Syvällinen ja herkkä tampio, sinähän sen sanoit.Bojan on syvällinen ja herkkä, tampio.
En edes huomannut, missäs se piilotteli.Jerekin siellä taustalla Helsingin uudenvuodenyön ohjelmassa. Ihana.
Kiva, että kaikki eivät jaksa näitä trollareita. Jollekin tuli varmaan ihan mielenkiintoinen tieto Juren hiusten väristä. Jure on muuten ihana.
Taidat kuolata Käärijä Jereä itsesi suhteen, ei kai muuta selitystä ole.Miksi oisin kateellinen siitä.
Ehditkö kiireiltäsi katsomaan ilotulitusta. Oli komeaa katseltavaa.Aidot tunteet syntyy siten, kun mies näkee hyvännäköisen naisen ja aivosolut käskee sen jälkeen ottamaan munan käteen.
Taidat kuolata Käärijä Jereä itsesi suhteen, ei kai muuta selitystä ole.
Ehditkö kiireiltäsi katsomaan ilotulitusta. Oli komeaa katseltavaa.
Naida napotteletko heti aamusta?Aamulla herätän vaimon kunnon ilotulituksella.
Olen täällä trollaamassa, en opettelemassa jonkun bändin soittajan hiustenväriä.
Anteeksi mitä?Naisista olen kiinnostunut. Käärijä on sysipska artisti.
Videolla. Jokohan reissuun lähtenyt kun muuten ois varmaan voinut ollakin paikalla.En edes huomannut, missäs se piilotteli.
Miksi ihmeessä se ois ollut siellä, kun ei itse esiintynyt. Eiköhän oo kaveriporukalla uutta vuottavastaanottamassaVideolla. Jokohan reissuun lähtenyt kun muuten ois varmaan voinut ollakin paikalla.
Okei, taisin olla jossain jääkaapilla just tossa Ruoskan kohassa, kun en niin tosta biisistä Erikalla välitä.Videolla. Jokohan reissuun lähtenyt kun muuten ois varmaan voinut ollakin paikalla.
Ei siinä mikään kiehdokaan. Vituttaa kun sitä muunnellaan ja sitten tyrkytetään joka paikkaan. Kuin jotain mummun kalanmaksaöljyä. Niin kaverikemiat kuin olla voi. Tähtisilmät Jerppa suuntaa ihan muualle....Mikä siinä Bojanin ja Jeren ystävyydessä joko kiehtoo tai v tuttaa noin paljon? Mulle täysin neutraali asia, eikä se herätä tunteita puolesta tai vastaan.