V
vierailija
Vieras
Hitsi kun Lauri Haav on vaan niin komea ja tihkuu seksiä.
Uusin musavideo on kultaa, ei pääse K tuolle tasolle koskaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hitsi kun Lauri Haav on vaan niin komea ja tihkuu seksiä.Uusin musavideo on kultaa, ei pääse K tuolle tasolle koskaan.
Opeteltuja juttuja ja niin teennäistä, lähinnä hehkuu vain Bojanin kanssa. Varsinkin kun musiikkikaan ei ole parempaan suuntaan mennyt esim. Discoballs.Hassua, miten eri tavalla voi asioita nähdä. Minä en näe Lauri Haavissa pätkän vertaa mitään seksiä. Hoivaviwtin herättävä pikkupoika, joka ei osaa flirttiä. Kärtsä sen sijaan tihkuu eroottista energiaa. Uhh, aivan hikeä pukkaa.
Missä näkee, tubessa?Hitsi kun Lauri Haav on vaan niin komea ja tihkuu seksiä.Uusin musavideo on kultaa, ei pääse K tuolle tasolle koskaan.
Tän on pakko olla trollausta. Ihan hirveetä paskaa se biisi ja mv aiheuttaa aivan kauheeta myötähäpeää.Hitsi kun Lauri Haav on vaan niin komea ja tihkuu seksiä.Uusin musavideo on kultaa, ei pääse K tuolle tasolle koskaan.
TAas osoitus, miten Bojeristipuusilmät ei aisti kärtsää yhtään.omana itsenäänOpeteltuja juttuja ja niin teennäistä, lähinnä hehkuu vain Bojanin kanssa. Varsinkin kun musiikkikaan ei ole parempaan suuntaan mennyt esim. Discoballs.
Missä näkee, tubessa?
Hitsi kun Lauri Haav on vaan niin komea ja tihkuu seksiä.Uusin musavideo on kultaa, ei pääse K tuolle tasolle koskaan.
Opeteltuja juttuja ja niin teennäistä, lähinnä hehkuu vain Bojanin kanssa. Varsinkin kun musiikkikaan ei ole parempaan suuntaan mennyt esim. Discoballs.
Uno reverse card.Olet tyhmä. Muuta sanottavaa sulle ei ole.
No K ei sitä kaljamahaluukissaan kaikille ole, on tietenkin ajoittain ihan söpökin. Muttei itselle kuolaukseen kyllä.vai seksikäs ja komea. No, makunsa kullakin. Typerä ja lapsellinen video se on.
Kateus vie kalatkin vedestä, yöllä oli Erika kohteena.vai seksikäs ja komea. No, makunsa kullakin. Typerä ja lapsellinen video se on.
Ja nyt taas K. Kannattais katsoa se Ruoskan mv ja miettiä, mitä kirjoittaa.Kateus vie kalatkin vedestä, yöllä oli Erika kohteena.
No enhän minä sitä Erikaa haukkunutkaan, J nyt sattuu antamaan ton vaikutelman minkäs teet.Ja nyt taas K. Kannattais katsoa se Ruoskan mv ja miettiä, mitä kirjoittaa.
Sinä oletkin se pahin haukkuja täällä. Muut kritisoi biisejä, sinä ulkonäköä. Tosi noloa.No enhän minä sitä Erikaa haukkunutkaan, J nyt sattuu antamaan ton vaikutelman minkäs teet.
Ei se kyllä mene noin, paljon oon kritisoinut biisejäkin. Enkä pitkään aikaan mitään ulkonäköseikkoja, ne haukkujat on ollu kyllä ihan muita ku minä sitten.Sinä oletkin se pahin haukkuja täällä. Muut kritisoi biisejä, sinä ulkonäköä. Tosi noloa.
Tässä yksi esimerkki, ulkonäköön viittaa.Erika näytti ihan Dannylta eilen![]()
Niin valikoit ketä voi haukkua. Sä oot kyllä niin sairas yksilö. Oisko ok sanoa, että Erika näytti lihavalta eilen? Koska minkäs teet, sellaisen vaikutelman antaa.No enhän minä sitä Erikaa haukkunutkaan, J nyt sattuu antamaan ton vaikutelman minkäs teet.
No joo, jos sen näin aattelee niin sitten, olihan toi minulta vähän pahasti sanottu, aattelin sen normikritiikkinä lähinnä.Niin valikoit ketä voi haukkua. Sä oot kyllä niin sairas yksilö. Oisko ok sanoa, että Erika näytti lihavalta eilen? Koska minkäs teet, sellaisen vaikutelman antaa.