K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten jaksatte kirjoittaa näitä asioita joka päivä? Ihan samaa yhyy rakkaus on kuollut, ihanaa zeikun kanssa lomalla, kännes forever... Mulla on tullut raja vastaan lukea näitä. Halvat on huvit trollata päivät pitkät samaa sontaa joka paikkaan.

Miten jaksatte kirjoittaa näitä asioita joka päivä? Ihan samaa yhyy rakkaus on kuollut, ihanaa zeikun kanssa lomalla, kännes forever... Mulla on tullut raja vastaan lukea näitä. Halvat on huvit trollata päivät pitkät samaa sontaa joka paikkaan.
Mitä se tarkoittaa että sulla on tullut raja vastaan? Kun kuitenkin kerta toisensa jälkeen tulet tänne lukemaan ja kommentoimaan?

Onhan Bojan juuri löytänyt tämän serbialaisen räppärin, joka on tuollapäin hyvinkin kuuluisa. Kolmekymppinenkin vasta on, joten ei varsinaisesti mikään setämiesikäinenkään vielä.
Kyllä Bojan osaa maineeseen tarttua. Ja hyvähän se on heittää uusia verkkoja vesille. Kunhan karnevaalit on ohi, niin K toivottavasti katkaisee napanuoran ja lakkaa hyysäämästä noita sloikkuja, silloin on Bojanin löydettävä uusi tähti, jonka maineessa roikkua.

En ole juuri palstaillut yli vuoteen ja uuden vuoden kunniaksi aattelin pitkästä aikaa tulla kurkkaamaan mikä meno tässä ketjussa. Ja samat iänikuiset jankutukset ja trollauksethan täällä jatkuu edelleen. Onks nää ihmiset ihan kunnossa? 😅

Yhteistyössä