V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haloo nyt. Sulla ei ole mitään todellista tietoa sen suhteen tilanteesta.Ei ainakaan se entinen ole enää matkassa mukana. Parissakin kuvassa on ollut joku tumma nainen, mutta onhan niissä ollut muitakin. Osaisi nyt käydä eron läpi ennen kuin taas ryntää uuteen suhteeseen.
Ja täällä vietät iltaa? Luulis tuoreessa suhteessa olevan muutakin tekemistä.Minä olen Kärtsän tyttis ja tuleva vaimo. Saa onnitella.
Eri, mutta tästä asiasta nyt vaan on tieto.Haloo nyt. Sulla ei ole mitään todellista tietoa sen suhteen tilanteesta.
Eri, mutta tästä asiasta nyt vaan on tieto.
Eikä ole. Kunhan kuvittelette ihan omianne jossain juorukerhossa.
Minä tiedän ainakin, että on suhteessa.Eikä ole. Kunhan kuvittelette ihan omianne jossain juorukerhossa.
Jaa miksei olis muka?Ei se voi lopettaa kun ei sillä ole muutakaan paikkaa missä ihkuttaa Joksuja
Minä tiedän ettei ole.Minä tiedän ainakin, että on suhteessa.
Minä tiedän, että on.Minä tiedän ettei ole.
Johan täällä on K:n asioiden tietäjiä kerrakseen![]()
Minä tiedän paremmin kuin sinä!Siltä tuntuu. Taitaa suurin osa tietämisistä olla lähinnä omia toiveajatuksia.
Niinkuin tuhat kertaa aiemminkin tämän kolmen vuoden aikana. Ja aina osoittautunut vääräksi.Eri, mutta tästä asiasta nyt vaan on tieto.
Joo joo on ihan sinkku.On suhteessa mutta ei enää sen vaalean naisen kanssa
On suhteessa mutta ei enää sen vaalean naisen kanssa
Mutta kun minä tiedän (polkee jalkaa).Niinkuin tuhat kertaa aiemminkin tämän kolmen vuoden aikana. Ja aina osoittautunut vääräksi.
Niinkuin tuhat kertaa aiemminkin tämän kolmen vuoden aikana. Ja aina osoittautunut vääräksi.
Jep jep, "arvaus ja heitto", kuinkas sattuikaanJa tämä oli siis ihan pelkkä arvaus ja heitto sen perusteella, mitä täällä on joskus puhuttu juorukerhosta. Ei ole hajuakaan siitä mikä se on, mutta ilmeisesti
tällaisten asioiden vatvomista ja "tietämistä" varten.
Kärtsä on alien, minä tiedän.
Minä tiedän, että on Uranuksesta.Venuksesta
Jep jep, "arvaus ja heitto", kuinkas sattuikaan![]()
Ei ole, minä tiedän, että on Marsista.Minä tiedän, että on Uranuksesta.