V
vierailija
Vieras
Seurusteleeko Jerppa siis jo uuden mimmin kanssa?
Ei, ihan entinen on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Seurusteleeko Jerppa siis jo uuden mimmin kanssa?
Kipeä on pelkästään sun pää, suorastaan sairas.No ei ollu omansa peukku, sillä minä olen tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja ja eri. Taisi sitten osua kommentti kipeään kohtaan, kun noin pitää triggeröityä.![]()
Ei tartte laittaa mitään.Laita siihen sitten vierailija
Varmana ei ole, sinkkumiehen elkeet.
Sinulla väärinluulijallahan selkeästi on.Kipeä on pelkästään sun pää, suorastaan sairas.
Eihän siinä edes ollut H, vaan joku muu kaveri?
Ei se H:lta näytä, pöljä.Taidat olla sokea. Tai sitten tämän ketjun uusia idioottitrolleja, jotka ei tiedä mistään mitään.
Ei se H:lta näytä, pöljä.
H on kuvannut vai onks se sit laihtunut muka?Silmä käteen sokea.
H on kuvannut vai onks se sit laihtunut muka?
Ei tartte olla ilkeä kumminkaan.Ei ole kuvannut itse vaan joku muu on kuvannut. Näkyy Kärtsän ja shampanjapullon kanssa siinä. Mitä helvettiä oikein sönkkäät. Miksi muutenkaan postaisi omana stoorinaan tota, jollei itse olisi siinä
www.instagram.com
Ei tartte olla ilkeä kumminkaan.
Kyllä , näin 100%. Eli taas paljon melua tyhjästä.Kuvassa olivat siis Härtsä kuoharipullon kanssa, joku tumma, Härtsän hihassa roikkuva nainen lasi kädessään sekä Kärtsä, joka oli pistänyt CCC-boleron toppatakin päälle. Härtsä kaatoi kuoharia Kärtsän suuhun. Taustalla häilyi hetken myös joku kolmas mies, varmaankin yksi siitä kolmikosta, joka lauloi aiemmin Kärtsän kämpillä.
Se on video eikä kuva, pöljäKuvassa olivat siis Härtsä kuoharipullon kanssa, joku tumma, Härtsän hihassa roikkuva nainen lasi kädessään sekä Kärtsä, joka oli pistänyt CCC-boleron toppatakin päälle. Härtsä kaatoi kuoharia Kärtsän suuhun. Taustalla häilyi hetken myös joku kolmas mies, varmaankin yksi siitä kolmikosta, joka lauloi aiemmin Kärtsän kämpillä.
Niinku täällä ei tiedettäisi, pässi.Se on video eikä kuva, pöljä
Kuvassa olivat siis Härtsä kuoharipullon kanssa, joku tumma, Härtsän hihassa roikkuva nainen lasi kädessään sekä Kärtsä, joka oli pistänyt CCC-boleron toppatakin päälle. Härtsä kaatoi kuoharia Kärtsän suuhun. Taustalla häilyi hetken myös joku kolmas mies, varmaankin yksi siitä kolmikosta, joka lauloi aiemmin Kärtsän kämpillä.
Setämiehet ja keski-ikäiset naiset on kaikki samanlaisia. Munahuurussa heti kun telkkarissa vilahtaa nuoren ihmisen paljasta ihoa. Tämä koko fandom on täynnä setämummoja.Katsooko siis naisetkin sitä HR sarjaa?Minulla on tullut netissä vastaan lähinnä sarjaa ihastelevia homopareja ja näiden päähenkilöiden preikää miettiviä ällöjä setämiehiä. Yksi miehistä demonstroi sarjaa oliivilla.
![]()
Setämiehet ja keski-ikäiset naiset on kaikki samanlaisia. Munahuurussa heti kun telkkarissa vilahtaa nuoren ihmisen paljasta ihoa. Tämä koko fandom on täynnä setämummoja.
Tietenkin katsoo, missä maailmassa oikein elät.Katsooko siis naisetkin sitä HR sarjaa?Minulla on tullut netissä vastaan lähinnä sarjaa ihastelevia homopareja ja näiden päähenkilöiden preikää miettiviä ällöjä setämiehiä. Yksi miehistä demonstroi sarjaa oliivilla.
![]()
Tietenkin katsoo, missä maailmassa oikein elät.