V
vierailija
Vieras
Aika ilmiselvästi kuuluu porukkaan. Pitäis riittää sulle se tieto.Mikä nainen toi tumma on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika ilmiselvästi kuuluu porukkaan. Pitäis riittää sulle se tieto.Mikä nainen toi tumma on?
En aio katsoa. Turha huudella siitä täällä.
Älä hypi silmille.Aika ilmiselvästi kuuluu porukkaan. Pitäis riittää sulle se tieto.
Älä hypi silmille.
HUOMENNA KL 18.55 ELÄMÄNI BIISI !!!!
No muttaku haluan tietää.Aika ilmiselvästi kuuluu porukkaan. Pitäis riittää sulle se tieto.
Todellakin on! Ihana nähdä Jere ja tämmösessä ohjelmassa vieläpä, ihan parasta. Minkähänlainen silmämeikki murulla on?JES. ON TÄTÄ ODOTETTUKIN JO.
Et oo saanut ripsiä ja kulmia värjättyä? Veikkaukseen ei riitä rahaa? Pyydät lisää sukulaisilta lahjoituksena?Hitto ku hukkasin mökille toisen korviksen osan ja ne on lempparit eli pitäis lähteä ostaan uudet. Ja rahat on edelleen tietty ihan vähissä.
Ää, päätin lykätä nyt tota ripsikulmajuttua palkkapäivään, veikkaukseen laitoin, mutta vaan pienemmän summan ja bussikorttiin osan. Enhän minä kehtaa koko aika pyytää.Et oo saanut ripsiä ja kulmia värjättyä? Veikkaukseen ei riitä rahaa? Pyydät lisää sukulaisilta lahjoituksena?
Ei oo kummosen näkönen eukko, et jonkun Jeren taviskaverin mamma varmaan.
Samaa mieltä. Voi oikeastikin vaikuttaa kun pikkupojat miettivät lajivalintaansa.Panevat jääkiekkolijat. Sarja pilaa jääkiekon maineen.
Se vitun Lordi sais painua kuminaamarinsa kanssa jo muistojen joukkoonHUOMENNA KL 18.55 ELÄMÄNI BIISI !!!!
Niin, varsinkin kun epärealistista noissa piireissä.Samaa mieltä. Voi oikeastikin vaikuttaa kun pikkupojat miettivät lajivalintaansa.
No sama. Ja myönnän, että katson välillä ihan aitoa "self made" M+M tavaraa netistä, mutta tuo sarja on epäaito ja huono + just nollapärstäisiä näyttelijöitä, joilla vaan mallin perse ja posliini-iho. . Ihmettelen, että siitä puhutaan naisten suosikkina, itseeni ei vedonnu yhtään.Miksi naiset haluaa katsoa sitä? Minulle riitti ensimmäinen jakso. Näyttelijätkin rumia.
No en tähän hätään löytänyt mitään hyviä, kultaiset renkaat vaan löysin edesmenneeltä mummolta, mutta en tykkää kun ei tunnu yhtä hyviltä, venyttää korvia tai siltä tuntuu. Eikä noi roikkuvat versiot oikein sovi minun korviin.Sä, joka hukkasit korviksen, eikö sulla ole muita jos pitää mennä ostaan uudet heti?
Se vitun Lordi sais painua kuminaamarinsa kanssa jo muistojen joukkoon![]()
Totta.No älä nyt triggeröidy. Tuo olivain rautalangasta veistetty TOTUUS.
Jerpalla nyt vaan on tietty taso eikä sitä nyt tartte jauhaa pidemmälle
Loukkaat kumiankkaa.Parempi olisi, että sinä painut itse vaikka kumiankan kanssa jonnekin kauas ja pysyt siellä. Takaisin ei tarvii tulla. Lordi on legenda ja hauska tyyppi.
No älä nyt triggeröidy. Tuo olivain rautalangasta veistetty TOTUUS.
Jerpalla nyt vaan on tietty taso eikä sitä nyt tartte jauhaa pidemmälle
Se kumivartalomaski kuulemma haisee käytön jälkeen järkyttävälle ja on haasteellinen puhdistaa. Varmasti kuhisee kaikkea mahdollista bakteeria ja hiivasientä. Hyi hlvettiParempi olisi, että sinä painut itse vaikka kumiankan kanssa jonnekin kauas ja pysyt siellä. Takaisin ei tarvii tulla. Lordi on legenda ja hauska tyyppi.
Loukkaat kumiankkaa.
Vähän niinkuin Jeren nahkahousut sitten.Se kumivartalomaski kuulemma haisee käytön jälkeen järkyttävälle ja on haasteellinen puhdistaa. Varmasti kuhisee kaikkea mahdollista bakteeria ja hiivasientä. Hyi hlvetti