V
vierailija
Vieras
Sinä olet se ketjun vähä-älyisinPuhu vaan itsestäsi että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä olet se ketjun vähä-älyisinPuhu vaan itsestäsi että.
Puhu vaan itsestäsi että.
Sinä olet se ketjun vähä-älyisin![]()
Ehän ole, välillä vaan ymmärretään väärin, saa samperi jodelissakin selventää asioita välillä, ei muka ns. ymmärretä yhdellä sanomisella.Sinä olet se ketjun vähä-älyisin![]()
Selkeästi olet.Minä en ole mies enkä tyhmä niinkuin sinä.
Voi reppanaa, koita pärjäilläEhän ole, välillä vaan ymmärretään väärin, saa samperi jodelissakin selventää asioita välillä, ei muka ns. ymmärretä yhdellä sanomisella.
Olet yksinkertainen mies.Ehän ole, välillä vaan ymmärretään väärin, saa samperi jodelissakin selventää asioita välillä, ei muka ns. ymmärretä yhdellä sanomisella.
Ei ole pippeliä minulla, pässi.Olet yksinkertainen mies.
Mistähän voisi johtua????????????? Hmmm???Ehän ole, välillä vaan ymmärretään väärin, saa samperi jodelissakin selventää asioita välillä, ei muka ns. ymmärretä yhdellä sanomisella.
Voi reppanaa, koita pärjäillä![]()
Turpa kiinni, ääliömies.Typerä mies olet, tyhmä kuin saapas.
Ei ole pippeliä minulla, pässi.
Turpa kiinni, ääliömies.
Olet vielä tyhmempi mies.Sinä olet tyhmä mies. Minä olen kuule ihan nainen. Miehiä ei tänne kaivata.
Ei ole pippeliä minulla, pässi.
Olet vielä tyhmempi mies.
Oisko se minun laajempi ajattelu, ei kai minua nyt näin yleisesti voi olla vaikea ymmärtää, tänään vaan meinasi mennä hermot ku eivät heti tajunneet tuolla.Mistähän voisi johtua????????????? Hmmm???
Laajempi ajattelu = alhainen älykkyysosamäärä.Oisko se minun laajempi ajattelu, ei kai minua nyt näin yleisesti voi olla vaikea ymmärtää, tänään vaan meinasi mennä hermot ku eivät heti tajunneet tuolla.
Kunnen ole mies, vajaaälyinen että.Pippelitön pässi.![]()
BoKris![]()
Voit noudattaa omaa kehotustasi, haiseva mies.Minä en ole mies mutta sinä olet. Haiseva mies mene pois täältä.
Olet ja ilmeisesti haiseva sellainen.Kunnen ole mies, vajaaälyinen että.
Voit noudattaa omaa kehotustasi, haiseva mies.
Hyvin oon opinnoissani pärjännyt, kiusaaja, paitsi matematiikka.Laajempi ajattelu = alhainen älykkyysosamäärä.