V
vierailija
Vieras
Enpäs ole.Olet ja ilmeisesti haiseva sellainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enpäs ole.Olet ja ilmeisesti haiseva sellainen.
Alhaisella älykkyydelläkin pärjää koulussa. Mikä tutkinto sinulla on?Hyvin oon opinnoissani pärjännyt, kiusaaja, paitsi matematiikka.
Hyvin oon opinnoissani pärjännyt, kiusaaja, paitsi matematiikka.
Enpäs ole.
Olet, oikein ryppyinen haiseva perunanenäinen mies.Minä en ole mies mutta sinä olet. Löyhkäävä kaljasieppo pieruverkkareissa.
Nainen ihan, pöljä.Olet sitten feminiininen mies.
Olet, oikein ryppyinen haiseva perunanenäinen mies.
Sinä olet keskenäsi.Mies olet, älä valehtele.
Nainen ihan, pöljä.
Haiseva isonenäinen mies olet.En ole mies enkä naisena näytä tuolta. Olen hoikka ja minulla on pieni nenä.
Sinä olet keskenäsi.
Haiseva isonenäinen mies olet.
En ole, enkä sellaiseksi muutu.Mies olet, Tauno.
Onko nimesi Tahvo?Itse olet, Tahvo.
Miksi koitat kiistää olevasi mies?En ole, enkä sellaiseksi muutu.
Sä oot muuten vanha tuttu tällä palstalla, ja niiiiin ennalta-arvattava. Aina kun sulle joku vihjaa, että sua vaan höynäytetään tai trollataan, niin sä aina vedät ton kortin että "juu niin minäkin trollaan, sä et vaan tajuu kun oot niin yksinkertainen". Mut silti joka kerta sut on niin helppo saada hermostumaan tällä asialla, j_o_k_a k_e_r_t_a.Luuletko, ettei muut ole tässä pelissä mukana? Älä ole noin yksinkertainen.
Iso lihava haiseva mies olet. Jodelin laihdutus-ketjuissa koitat huijata ihmisiäEn ole mies enkä naisena näytä tuolta. Olen hoikka ja minulla on pieni nenä.
Enpä kateellinen pippapääkiusaaja olekaan.Kekätossari on ruma vanha mies joka haluaisi olla kaunis nainen jota Bojan rakastaisi
Sekoitat jo ihmisetkin, pöljä, ainakin jos luulet minun kirjoittamaksi.Iso lihava haiseva mies olet. Jodelin laihdutus-ketjuissa koitat huijata ihmisiä
Luuletko oikeasti pystyväsi tunnistamaan yksittäisiä kirjoittajia? Täällä ketjussa 95% ei kirjoita tänne tosissaan, uuno.Sä oot muuten vanha tuttu tällä palstalla, ja niiiiin ennalta-arvattava. Aina kun sulle joku vihjaa, että sua vaan höynäytetään tai trollataan, niin sä aina vedät ton kortin että "juu niin minäkin trollaan, sä et vaan tajuu kun oot niin yksinkertainen". Mut silti joka kerta sut on niin helppo saada hermostumaan tällä asialla, j_o_k_a k_e_r_t_a.
Ku en ole. Typerys.Miksi koitat kiistää olevasi mies?
Käykä Haavilate täällä?Olet, oikein ryppyinen haiseva perunanenäinen mies.
Loukkaat Lauria.Käykä Haavilate täällä?