V
vierailija
Vieras
Ahahaaaa, kekätossari käy kirjoittamassa samat jutut jodeliin
Voisitko jatkossa kirjoittaa ne vain tonne niin meidän ei tartte lukea sun paskoja sepostuksia täällä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi että kuk sä pieni luulet ittestäs niin suuria. HellyyttävääTeidät on kyllä niin helppo saada hermostumaan![]()
No ennoo kyllä tainnut ihan samanlailla kirjoittaa tänne, ainakaan salilla käymisestä.
Ahahaaaa, kekätossari käy kirjoittamassa samat jutut jodeliin
Voisitko jatkossa kirjoittaa ne vain tonne niin meidän ei tartte lukea sun paskoja sepostuksia täällä
Kuinka niin? Ellei se oikeasti ole haiseva ja perunanenä. Onko se?Loukkaat Lauria.
Hirveä rasvaletti tosiaan K:lla Elämäni biisissä, meikki ihan kiva, Erika kyllä kaunis.
Olet kova akka keksimään tekosyitä kaikkeenNo ennoo kyllä tainnut ihan samanlailla kirjoittaa tänne, ainakaan salilla käymisestä.
Just valitit sun talvikengistä ja joku käski laittaa munakarvoja lämmikkeeksi. Kyllä sun sössötykset tunnistaaNo ennoo kyllä tainnut ihan samanlailla kirjoittaa tänne, ainakaan salilla käymisestä.
Vihjailit, että olisi, pöljäke niin.Kuinka niin? Ellei se oikeasti ole haiseva ja perunanenä. Onko se?
Älä unohda KILPAHENKISTÄ luonnetta.Just valitit sun talvikengistä ja joku käski laittaa munakarvoja lämmikkeeksi. Kyllä sun sössötykset tunnistaa
No se ehkä, mutta aiempi kilpahenkisyyttä koskeva tänne liittyi kyllä instaan.Just valitit sun talvikengistä ja joku käski laittaa munakarvoja lämmikkeeksi. Kyllä sun sössötykset tunnistaa
Tossa oli ihan turhanaikaista ilkeilyä minua kohtaan.Olet kova akka keksimään tekosyitä kaikkeen![]()
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.Pitäiskö sun kekätossarin pyytää niiltä sukulaisilta rahaa uusiin talvikenkiin eikä tilailla osamaksulla mitään kotikuntolaitteita
Stagalapakottaja on random runkkaajamies, joka ei kestä ajatusta, ettei kaikki naiset ole hänen ulottuvillaan. Luulen, että hänellä on lyhyet jalat ja salilla hankittu sohvaperse ja perunanaama. Hän on hyvin ylpeä tylsästä, keskinkertaisen näköisestä lähihoitsu/markkinointitradenomi tapailunaisestaan, joka ei harrasta tällaista homoparitussoopaa.Näetkö taas ensi yönä unta Stagalan nakista?
Sä oot muuten vanha tuttu tällä palstalla, ja niiiiin ennalta-arvattava. Aina kun sulle joku vihjaa, että sua vaan höynäytetään tai trollataan, niin sä aina vedät ton kortin että "juu niin minäkin trollaan, sä et vaan tajuu kun oot niin yksinkertainen". Mut silti joka kerta sut on niin helppo saada hermostumaan tällä asialla, j_o_k_a k_e_r_t_a.
Luuletko oikeasti pystyväsi tunnistamaan yksittäisiä kirjoittajia? Täällä ketjussa 95% ei kirjoita tänne tosissaan, uuno.
-eri
Koira?Ei kannattaisi arvuutella, kun menee pieleen. Olen ollut mukana tämän pöljäsirkuksen pyörityksessä aina kun huvittaa, nykyään tosin aika harvoin.
Joo tulit niihin aikoihin kun hiiri lanseerattiin ja etsittiin twitterin juorupalstan vuotajia! Tyyli on tunnistettavaEi kannattaisi arvuutella, kun menee pieleen. Olen ollut mukana tämän pöljäsirkuksen pyörityksessä aina kun huvittaa, nykyään tosin aika harvoin.
Vuh vuh, lääh lääh, kiihottaako?Koira?
No en ole vielä tilaillu yhtikäs mitään että, plus itehän nyt toistelet noita toisen alustan juttuja tänne.Pitäiskö sun kekätossarin pyytää niiltä sukulaisilta rahaa uusiin talvikenkiin eikä tilailla osamaksulla mitään kotikuntolaitteita
Niin mutta se katkeroitunut nimimerkki.Eikun ihan ihminen olen.
Mikä ihmeen katkeroitunut nimerkki? Taasko te jauhatte jostain discordin nimimerkeistä, haloo???Niin mutta se katkeroitunut nimimerkki.
Kannattaa kokeilla niitä munakarvoja kengissä. Ei tarvitse turhaan mitään kalliita kotikuntolaitteita ostaa osamaksulla.No en ole vielä tilaillu yhtikäs mitään että, plus itehän nyt toistelet noita toisen alustan juttuja tänne.