V
vierailija
Vieras
No jotain voi siitä päätellä, että Dubaihin suunnataan useamman kerran vuodessa ja sitä hehkutetaan mainospostauksissa.No meistä ei kukaan tunne dzejlaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jotain voi siitä päätellä, että Dubaihin suunnataan useamman kerran vuodessa ja sitä hehkutetaan mainospostauksissa.No meistä ei kukaan tunne dzejlaa![]()
Just näin. Siis jos koko tää meuhkaaminen on lähtenyt taas jostain Bojanin kommentista, niin voitte kyllä unohtaa saman tien. Ei tule tapahtumaan.Ainahan sitä voi puhua kaikenlasta, mutta se on sitten eri asia toteutuuko. Onhan se jo nähty.
Näyttää olevan hevosihmisiä hänkin eli etpä voi tarkkaan tietää.Minäkin olen käynyt. Kaksikin kertaa. Ihan kiva maa, mutta ei vastaa käsitystäni Dzejlan lomakohteesta. Ehkä Dubai on kuitenkin enemmän häntä kuin Reykjavik.
Ei se ole velvollinen sulle kertoon totuuksia elämästään.Ainahan sitä voi puhua kaikenlasta, mutta se on sitten eri asia toteutuuko. Onhan se jo nähty.
Ei niin, nää bojeristi-misogyynit vain haluaa luoda hänestä mahdollisimman epämieluisaa kuvaa, ainakin itselleen.No meistä ei kukaan tunne dzejlaa![]()
Ehe ehe, oon tossari kekä kirjoitti Islannista.Ei niin, nää bojeristi-misogyynit vain haluaa luoda hänestä mahdollisimman epämieluisaa kuvaa, ainakin itselleen.
No jotain voi siitä päätellä, että Dubaihin suunnataan useamman kerran vuodessa ja sitä hehkutetaan mainospostauksissa.
Ehe ehe, oon tossari kekä kirjoitti Islannista.
No mutta haukkujat on muita.Teitä on useampi.
Näyttää olevan hevosihmisiä hänkin eli etpä voi tarkkaan tietää.
Siellä on enemmän lampaita kuin ihmisiä.Pitääkö olla hevosihminen, jos matkustaa Islantiin? Olen käynyt, enkä sitä minkäänlaisena hevostyyppien mekkana osaa pitää.
No Dzejla nyt poseeraa hevosen kanssa noissa Islanti kuvissa, mutta ei kai kaikkien tartte.Pitääkö olla hevosihminen, jos matkustaa Islantiin? Olen käynyt, enkä sitä minkäänlaisena hevostyyppien mekkana osaa pitää.
Pitää! Olet nyt toiminut väärin ja matkustanut maahan, johon pääsee vaan hevosihmiset!Pitääkö olla hevosihminen, jos matkustaa Islantiin? Olen käynyt, enkä sitä minkäänlaisena hevostyyppien mekkana osaa pitää.
Niin kauan haukutaan kuin se täällä keskustelussa aiheena pyörii. Ymmärrätkö vihjeen?Ei niin, nää bojeristi-misogyynit vain haluaa luoda hänestä mahdollisimman epämieluisaa kuvaa, ainakin itselleen.
Niin kauan haukutaan kuin se täällä keskustelussa aiheena pyörii. Ymmärrätkö vihjeen?
Ei, koska nää mammat haluaa päättää eli he haluaa et tää shippisatu olis totta.Eikö Bojanin onni olekaan se pääasia?
Miksi se pitäis kiinnostaa? Jos sitä haluat ihkuttaa niin kannattais ehkä etsiytyä sinne Itä-Euroopan keskustelupalstoille.Eikö Bojanin onni olekaan se pääasia?
Ja tämä yhteinen loma toteutuu varmasti yhtä hyvin kuin ne yhteiset colder months -suunnitelmat viime vuonna.Koska Bojan on puhunut menevänsä Jeren kanssa yhteiselle lomalle.
Paitsi josse colder months tarkoitti Kyprosta niin silloinhan toteutui hyvinkin.Ja tämä yhteinen loma toteutuu varmasti yhtä hyvin kuin ne yhteiset colder months -suunnitelmat viime vuonna.
Opettele kirjoittamaan mies!Paitsi josse colder months tarkoitti Kyprosta niin silloinhan toteutui hyvinkin.
No ei tarkoittanut, kyllähän se myöhemminkin puhui että J on tulossa Sloveniaan ja menevät hiihtämään. No ei tullu eivätkä menneet, mitään ei varmasti ollut edes sovittu ja loppupeleissä kumpaakaan ei edes kiinnostanut.Paitsi josse colder months tarkoitti Kyprosta niin silloinhan toteutui hyvinkin.
Miehen kirjoitusta, kaiken lisäksi vielä laiska mies.Kirjoitin noi tahalleen laiskuuttani yhteen sitäpaitsi.
Eikä ole puhunut minusta mitään tollaista kyllä, en muista mitään hiihtämisiä.No ei tarkoittanut, kyllähän se myöhemminkin puhui että J on tulossa Sloveniaan ja menevät hiihtämään. No ei tullu eivätkä menneet, mitään ei varmasti ollut edes sovittu ja loppupeleissä kumpaakaan ei edes kiinnostanut.
Aha, no ei kyllä yhtään miehinen kirjoitustapa ja en ole sukupuoltani vaihtamassa myöskään.Miehen kirjoitusta, kaiken lisäksi vielä laiska mies.
Olihan, siinä samassa podcastissa missä itki kun ihmiset luulee heitä pariksiEikä ole puhunut minusta mitään tollaista kyllä, en muista mitään hiihtämisiä.