V
vierailija
Vieras
Haluaisit olla nainen?Aha, no ei kyllä yhtään miehinen kirjoitustapa ja en ole sukupuoltani vaihtamassa myöskään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaisit olla nainen?Aha, no ei kyllä yhtään miehinen kirjoitustapa ja en ole sukupuoltani vaihtamassa myöskään.
Aha, no ei kyllä yhtään miehinen kirjoitustapa ja en ole sukupuoltani vaihtamassa myöskään.
Haluaisit olla nainen?
Heko heko.Ei miehen ja naisen kirjoitusta pysty erottamaan. Pienistä vivahteista päätellen olet selvästi bimies.
Ää, Bojan kuuluu Jerelle.Jotta hän saisi Bojanin itselleen.
Ää, Bojan kuuluu Jerelle.
Hohhoijaa, rupee oleen jo väsynyt vitsi.Älä yritä mies esittää muuta kuin olet.
Niin väsynyttä esittämistä sinulta.Hohhoijaa, rupee oleen jo väsynyt vitsi.
Ei minun ole koskaan tarttenut esittää mitään, parasta on omana itsenä olo, en minä täältä ole lähdössä mihkään, vaikka kuinka mieheksi haukut.Niin väsynyttä esittämistä sinulta.
Voit ihan rauhassa olla oma itsesi mies täällä.Ei minun ole koskaan tarttenut esittää mitään, parasta on omana itsenä olo, en minä täältä ole lähdössä mihkään, vaikka kuinka mieheksi haukut.
Voit ihan rauhassa olla oma itsesi mies täällä.
No niinpä... justhan ne kehui livessä, että on kaksi muuta artistia tulossa. Mitähän niille tapahtui?Siis joksut etsii bändejä/artisteja avaamaan karnevaalit? Eikö ne oo muita sit saanu kuin kärtsän.
Ne halus palkkaa? Eikä rahat riitä maksaa nyt muille kuin itelle, kun ei nyt oo niitä keikkojakaan siunaantunut ja maksaa se käsilaukun perässä reissaaminenkin.No niinpä... justhan ne kehui livessä, että on kaksi muuta artistia tulossa. Mitähän niille tapahtui?
Ai olet, ok.
Jere kuuluuÄä, Bojan kuuluu Jerelle.
Miksi se ois märkä rätti vasten kasvojaKieltämättä ei taida olla tältäkään viikolta yhtä ainutta tuoretta kuvaa Joksuista tai K:sta missään. Kummatkin ovat puhuneet Thaimaaseen/lämpöön lähtemisestä. Olisi varmasti tietyillä ihmisillä märkä rätti vasten kasvoja, jos olisivatkin koko porukalla lomalla ja kertoisivat jälkikäteen, ettei kukaan jäljitä paikkaa.![]()
Yksikään bojeristi ei ole puhunut D:sta pahaa. Päinvastoin ystävänä hänestä on puhuttu. Bojeristit eivät hauku yleensäkään ketään, vaan seuraavat asioita realisteina. Trollin valheita taas nuo syyttelyt. Halutaan jatkuvaa draamaa. Kateus vie kalatkin vedestä on tämän palstan trollille tarkoitettu motto.Ei niin, nää bojeristi-misogyynit vain haluaa luoda hänestä mahdollisimman epämieluisaa kuvaa, ainakin itselleen.
Niin lähteet kiitosMiksi se ois märkä rätti vasten kasvojaB puhunut menevänsä bändin kanssa Thaikkuihin, H puhunut Thaikuista. Mutta ei K ja H siellä ole vielä, vaikka sä kuinka jankkaat, tietäjät tietää. Joksut voi ollakin.