K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmettelik just että joku merkityksetän hömppätapahtuma. Ois voinu kyllä skipata tapahtuman, jos ois ollu jäkisleiri oikeasti jollain lailla tärkeä.
Se ei ole mikään merkityksetön hömppätapahtuma, vaan tärkeä verkostoitumis.- ja promotapahtuma artisteille, jotka haluaa päästä esiintymään festareille ja isoihin tapahtumiin ympäri Eurooppaa. Tuolta on moni nykyään iso artisti saanut potkua uralleen, mm Dua Lipa.

Mua jaksaa ihmetyttää että miten tuo kukaan jaksaa mennä tuommoseen Pipikseen, jossa porukka on tyyliä Kallun Pirvat ehheheh ja mitä ootte juonu - opiskelijaporukoita. Tuo EnoEskohan sinne alunperin on tiensä löytänyt.

Luulis että tommosille varttuneemmille tyypeille ois muitakin järkevämpiä puulaakitapahtumia. En yhtään ihmettele, jos Kärtsä skippaa

Mua jaksaa ihmetyttää että miten tuo kukaan jaksaa mennä tuommoseen Pipikseen, jossa porukka on tyyliä Kallun Pirvat ehheheh ja mitä ootte juonu - opiskelijaporukoita. Tuo EnoEskohan sinne alunperin on tiensä löytänyt.

Luulis että tommosille varttuneemmille tyypeille ois muitakin järkevämpiä puulaakitapahtumia. En yhtään ihmettele, jos Kärtsä skippaa
Hei tässä sinulle sopiva tapahtuma! Naapurin Eila käy ja on kehunut.

Rouva on hyvä ja unohtaa ennakkoluulonsa ja tutustuu tapahtumaan. Jostain syystä tämäkin vuosi on myyty loppuun heti kättelyssä ja joukkueita on aikamoinen määrä. Varmasti on K mukana, jos suinkin mahdollista.

Pipis muuten myytiin täyteen alle kolmessa tunnissa ja joukkueita on 324, joten halukkaita kyllä löytyy.

No ne meneekin sinne salahuvilalle hiihtelemään, juomaan punkkua, saunomaan ja lokoilemaan porealtaassa ja avautumaan menneestä vuodesta kuka kukin.😊 Se pelaaminen on sivujuttu.

Eihän Peksi ees näytä miltään Bojanin rinnalla. Ei mitään millä voittaisi Bojanin.

RIippuu varmaan aika paljon myös ihan muista kriteereistä, kuten menestyksen ja kokemuksen tuomasta miehekkäästä karismasta. Ei se Lordikaan mikään kedon kukkanen ole ja niin vaan loistaa Taskuvenuksen silmät! Tuommosia Bojaneita on yhtä paljon kuin Kouvolassa markkinointimerkonomeja.

Yhteistyössä