V
vierailija
Vieras
Onneksi täällä sentään on yksi mies, kekätossari.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi täällä sentään on yksi mies, kekätossari.
Kummallinen päätelmä. Missään kohtaa siinä ei noin sanottu.No niin, tulihan se sieltä.
Käärijä ei osallistu Pipolätkään.(Urheilucastin uusin päivitys)
En ole mies minä, valopää.Onneksi täällä sentään on yksi mies, kekätossari.
En ole mies minä, valopää.
Niin, entisen. Ei ole mitään faktaa siitä, että olisivat eronneet.Minkä puolison? Enkä usko edes uuteen tyttöystävään. Eiköhän se ole jo oppinut, ettei päättyneestä kannata hypätä heti uuteen.
No tää sama tyyppi intoilee tästä Jodelissakin. En tiiä miten se tosta stoorista sen päättelee.Kummallinen päätelmä. Missään kohtaa siinä ei noin sanottu.
Voi jumal*uta, oliko siitä niiden suhteestakaan mitään FAKTAA? Kaikki perustui päätelmiin ja oletuksiin. Mutta tuskin täällä ketään oikeasti lähipiiriläistä on ollut totuuksia kertomassa. Että ihan samalla viivalla ollaan tässäkin asiassa.Niin, entisen. Ei ole mitään faktaa siitä, että olisivat eronneet.
No ehkä sun kannattais sit lopettaa asiasta jankkaaminen.Voi jumal*uta, oliko siitä niiden suhteestakaan mitään FAKTAA? Kaikki perustui päätelmiin ja oletuksiin. Mutta tuskin täällä ketään oikeasti lähipiiriläistä on ollut totuuksia kertomassa. Että ihan samalla viivalla ollaan tässäkin asiassa.
Kuin myösNo ehkä sun kannattais sit lopettaa asiasta jankkaaminen.
Tää alkaa olla jo säälittävää.Faktaksi ei siis riitä, että se on itse sanonut olevansa nyt sinkku? Ai niin, kun pelkkää roolia ja esitystä plaaplaaplaa.
Sitä paitsi, mihin perustuu tämä väite, että kaikki on esitystä? Onko sanonut jossain? No miksi sen sit voi uskoa jos sen puheisiin ei ole uskomista?
En puhu, koska ei ole meidän asia. Huvittaa vaan sinä, joka täällä jatkuvasti jankkaat asiasta.Kuin myös
Eikö se oo koko kolmen vuoden ajan sanonut olevansa sinkku, vaikka asunut koko ajan avovaimonsa kanssa. Ei mikään ole muuttunut, ainoastaan tossareiden haaveunissaFaktaksi ei siis riitä, että se on itse sanonut olevansa nyt sinkku? Ai niin, kun pelkkää roolia ja esitystä plaaplaaplaa.
Sitä paitsi, mihin perustuu tämä väite, että kaikki on esitystä? Onko sanonut jossain? No miksi sen sit voi uskoa jos sen puheisiin ei ole uskomista?
On nähty yhdessä lukemattomia kertoja, Seiska vakoillut muuttoja, on todistettavasti ollut mukana vaikka missä. Olet täysin pimeä, jos silti kiellät, etteivät ole olleet yhdessä. Mitään todistetta erosta ei myöskään ole.Voi jumal*uta, oliko siitä niiden suhteestakaan mitään FAKTAA? Kaikki perustui päätelmiin ja oletuksiin. Mutta tuskin täällä ketään oikeasti lähipiiriläistä on ollut totuuksia kertomassa. Että ihan samalla viivalla ollaan tässäkin asiassa.
Faktaksi ei siis riitä, että se on itse sanonut olevansa nyt sinkku? Ai niin, kun pelkkää roolia ja esitystä plaaplaaplaa.
En minä kiellä, mutta faktaa asiasta ei ole. Ymmärrätkö mitä fakta tarkoittaa?On nähty yhdessä lukemattomia kertoja, Seiska vakoillut muuttoja, on todistettavasti ollut mukana vaikka missä. Olet täysin pimeä, jos silti kiellät, etteivät ole olleet yhdessä. Mitään todistetta erosta ei myöskään ole.