V
vierailija
Vieras
Höpsis, ihan normaalia juttua on.Iltalehti on ottanut näköjään Jari Saarion lyttäämislinjan. Iltasanomat neutraalin normaali
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpsis, ihan normaalia juttua on.Iltalehti on ottanut näköjään Jari Saarion lyttäämislinjan. Iltasanomat neutraalin normaali
No eikä ole verrattuna IS:ään. Se kolumniboli otsikoitu tosi pahansuovasti eikä edes pidä paikkaansaHöpsis, ihan normaalia juttua on.
Ei minusta niin paha ollut, pientä kritiikkiä, kuten on ollutkin.No eikä ole verrattuna IS:ään. Se kolumniboli otsikoitu tosi pahansuovasti eikä edes pidä paikkaansa
No eikä ole verrattuna IS:ään. Se kolumniboli otsikoitu tosi pahansuovasti eikä edes pidä paikkaansa
Ootko nähny jossain vielä kamalamman?No eihän ole.
Ihan oma itsensä on tuossa.Ootko nähny jossain vielä kamalamman?
No tietysti, täähän on ihan söpö kuva.Ootko nähny jossain vielä kamalamman?
Mollata pitää heti, kun toinen epäonnistuu.Höpsis, ihan normaalia juttua on.
Mikä vittu sua vaivaa? Mikä vitun hiiri? Hiiri, hiiri, hiiri .... Vitun pelle. Koita nyt keksiä jotain muuta, yksinkertainen ääliö.Korostaa mukavasti hiirimäisyyttä.
En ole nähnyt tällaista missään, mutta käytäpä järkeäsi. Tosin se taitaa olla sulle ylivoimaista. Liittyisköhän siihen, että oli pahasti kylmettynyt. Pieni alkoholiannos lämmittää nopeasti sisäisesti.Jari oli lasaretissa pyytänyt heti viinaa. Siis oikeesti. Ihminen pelastetaan isolla ja näyttävällä operaatiolla (ja kalliilla) ku lähteny soutuveneellä hölmöileen ja kehtaa pyytää ekana viinaa.
Tuli klippi vastaan Tiktokissa. Kysy enkuks alkoholia ja/tai viskiä. "You have alcohol, whiskey?"En ole nähnyt tällaista missään, mutta käytäpä järkeäsi. Tosin se taitaa olla sulle ylivoimaista. Liittyisköhän siihen, että oli pahasti kylmettynyt. Pieni alkoholiannos lämmittää nopeasti sisäisesti.
Juopot tietää. Aina löytyy syy juoda.En ole nähnyt tällaista missään, mutta käytäpä järkeäsi. Tosin se taitaa olla sulle ylivoimaista. Liittyisköhän siihen, että oli pahasti kylmettynyt. Pieni alkoholiannos lämmittää nopeasti sisäisesti.
Juopot tietää. Aina löytyy syy juoda.
Mummo sullo tukialushousussasMummotappelu heti aamusta, ohhoh.
Eikö teille työttömille ole enää mitään tukitöitä tms?Mummotappelu heti aamusta, ohhoh.
Etköhän ihan itse tiedä paremmin tämän.Eikö teille työttömille ole enää mitään tukitöitä tms?
Hupsuliini. Minulla on työpaikka.Etköhän ihan itse tiedä paremmin tämän.
Ikävä, että voit siitä huolimatta sit noin pahoin.Hupsuliini. Minulla on työpaikka.
Voin paremmin kuin koskaan.Ikävä, että voit siitä huolimatta sit noin pahoin.