V
vierailija
Vieras
Ahdistikohan Käärijää mennä sinne julkisuuspyöritykseen, eihän tuolla edes ole kuin kusisia akkajoukkueit nykyaän. Kaikki haluaa nähdä vilaulsen Käärijästä. Miehet saa syädä rauhassa edes saunamakkaraa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lopeta jo typerä sössötys olet tossari tai trolli tai molempia.Siellä on hyvä viettä aikaa kahden kesken, kun on muu porukka kulissinaAika selvä juttu kun valitsi tämän sen Pipiksen sijaan, loppuu vihdoin hölmöt pakotukset
Turhaan laitoit yksikkömuodon.Joko sitkeä Kännis jankkari häipyi? Jäljellä enää tossari ja isomies trollit.
Turhaan laitoit yksikkömuodon.
En ole, omana itsenäni kirjoitan.Ihan kuin täällä ois enää yli viittä ihmistä. Säkin oot trolli
Ei oleOnko toi Bambi jotenki muuttuny paremman näköiseksi
Ai laihdutus?Kiva, kun minun kommentit tai neuvot on taas saanu noin paljon kiitosta tuolla jodel.
Joo huomasin sut sieltä vainhomojutut palstalta.Kiva, kun minun kommentit tai neuvot on taas saanu noin paljon kiitosta tuolla jodel.
He heh, en ole ollut sellaisessa paikassa että, plus olen nainen.Joo huomasin sut sieltä vainhomojutut palstalta.
Oletpas, kävin just tykkäämässä sun kommentista.He heh, en ole ollut sellaisessa paikassa että, plus olen nainen.
En ole, eikä sellaista ees näyttänyt olevan, homo nimellä löysin ja kävin lukeen niitä juttuja, en liittynyt kanavalle kyllä.Oletpas, kävin just tykkäämässä sun kommentista.
No sehän on just parasta, jos siis pizzaa vielä söisin, mutta vaikka sit lämpimien ruisleipien päälle.Kuka hvetti on keksinyt alkaa tunkemaan pizzaan ananasta? Tehdäänkö sitä missään muualla kuin Suomessa? Taas on työpaikan automaatin pitsa pilattu ananaksella!!!
Muumip*rno-ketjusta bongattu myös!Joo huomasin sut sieltä vainhomojutut palstalta.
Höpö höpö.Muumip*rno-ketjusta bongattu myös!