V
vierailija
Vieras
Keinosiemennys on eri asia isäntä.Aa, jodelissa taisinkin nähdä jonkun tollasen kuvan, luulin muokatuksi keinoparitusjutuksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keinosiemennys on eri asia isäntä.Aa, jodelissa taisinkin nähdä jonkun tollasen kuvan, luulin muokatuksi keinoparitusjutuksi.
En ole mies, pöljä.Keinosiemennys on eri asia isäntä.
No olethan, pöhelö.En ole mies, pöljä.
Ai missä siellä, KäärijäketjussakoAa, jodelissa taisinkin nähdä jonkun tollasen kuvan, luulin muokatuksi keinoparitusjutuksi.
Niin.Ai missä siellä, Käärijäketjussako
Ku minulle ei näkynyt ainakaan navissa tollainen vai kenenkä tilillä sit onkaan.Niin.
Tuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Boikkelilla on jo aika ohut kimitys.
Paitsi nyt ei näkynyt jodelkaan enää, poistettu kai.Ku minulle ei näkynyt ainakaan navissa tollainen vai kenenkä tilillä sit onkaan.
Jos tässä tarkoitettiin mua niin olin!Onko agentti007 paikalla katsomassa peliä?
Eikö sulla muffinssi ole muuta elämää?Tuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Kaksi onnellista miestä. Nyt voit lievittää ikävääsi.
Ai se missä on se shakkiruutuasu ja Jerellä bolero?Tuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Kaksi onnellista miestä. Nyt voit lievittää ikävääsi.
Ai missä Jerpalla shakkiruutuasuTuntuu siltä, että sulla on ikävä Boikkelia. Tunnin sisällä on julkaistu Bojere-video halauksineen Ljubljanassa.Kaksi onnellista miestä. Nyt voit lievittää ikävääsi.
Ei sillä ole.Eikö sulla muffinssi ole muuta elämää?