V
vierailija
Vieras
Homopalstoilta sut löytää, pöhelö.Pyh, en kirjoittele ku tänne, vauvalle ja jodel.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Homopalstoilta sut löytää, pöhelö.Pyh, en kirjoittele ku tänne, vauvalle ja jodel.
Sopisi kauniisti. Aviopari Rinne & Pöyhölinna
Ihana!![]()
Taitelija is back!
Kaunista!Sopisi kauniisti. Aviopari Rinne & Pöyhölinna![]()
No miks löytäis, en minä luo nimimerkkejä mihkään tollaisiin. Sen uuden sarjan tiimoilta vois kyllä käydä lukeen juttua sieltä.Homopalstoilta sut löytää, pöhelö.
Se sarjahan meni jo piloille kun se pääosan esittäjä teki soft launchit ja julkaisi oikean partnerinsa . Nyt se häiritsee monien katsomiselämystä.No miks löytäis, en minä luo nimimerkkejä mihkään tollaisiin. Sen uuden sarjan tiimoilta vois kyllä käydä lukeen juttua sieltä.
Monien eli sinun vähä-älyisenSe sarjahan meni jo piloille kun se pääosan esittäjä teki soft launchit ja julkaisi oikean partnerinsa . Nyt se häiritsee monien katsomiselämystä.
Mä en oo tosin kuin katsellut "pääkohdat' Twitteristä ja laittanut tietysti tilalle oman itseoikeutetun alfaparini.![]()
Tissejä ja pippeleitä himoat senkin pervo.No miks löytäis, en minä luo nimimerkkejä mihkään tollaisiin. Sen uuden sarjan tiimoilta vois kyllä käydä lukeen juttua sieltä.
Aha, no minä en ole seurannut niin paljoa ylipäätään, että tuskin vaikuttais itelle mitään.Se sarjahan meni jo piloille kun se pääosan esittäjä teki soft launchit ja julkaisi oikean partnerinsa . Nyt se häiritsee monien katsomiselämystä.
Mä en oo tosin kuin katsellut "pääkohdat' Twitteristä ja laittanut tietysti tilalle oman itseoikeutetun alfaparini.![]()
Enimmäkseen ihan muun aihealueen tiimoilla niin että.Tissejä ja pippeleitä himoat senkin pervo.
Pimppalooraako etsit?Enimmäkseen ihan muun aihealueen tiimoilla niin että.
Enpä oo uppoutunu vielä tarkemmin siihen juonenkulkuun, häiritsee se epärealistisuus jääkiekkomaailmasta. Mulle riittää ne klipit. Mutta mitä lukenu LPSGstä, niin enemmän kuin yhden eläytyminen kärsi. Oisko he sit mediatossareita.Monien eli sinun vähä-älyisen![]()
Juu samanlaista tossarointia näkee muuallakin kuin täällä, on kuitenkin aina hyvin marginaalista.Enpä oo uppoutunu vielä tarkemmin siihen juonenkulkuun, häiritsee se epärealistisuus jääkiekkomaailmasta. Mulle riittää ne klipit. Mutta mitä lukenu LPSGstä, niin enemmän kuin yhden eläytyminen kärsi. Oisko he sit mediatossareita.
Voiskohan ton kääntää englanniksi, jos kävis siellä luennoimassa, to tosserate.Juu samanlaista tossarointia näkee muuallakin kuin täällä, on kuitenkin aina hyvin marginaalista.
No ni, nyt rävähti! Kärtsä lentokoneessa Finnairin bisnes, perinteinenUltima Thule kädessä!
JeeNo ni, nyt rävähti! Kärtsä lentokoneessa Finnairin bisnes, perinteinenUltima Thule kädessä!