K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei silti poista sitä faktaa, että Bojan on jälleen sanonut ettei pidä kaukolennoissa mutta yrittäisi tällä kertaa mennä mukaan Thaimaahan. Itse en edes tajua, miksi olisi suuri asia myöhään, ettei mene samalle lomalle muiden kanssa.
Mä en mitään kahdenkeskistä bojere lomaa edes odota. Ymmärsin niiden olevan suunnitelmia, mutta jos K on Thaikkulassa pidempään niin mikseipä Joksut voisi viettää viikkoa samoilla seuduilla K:n kanssa. Silloin jopa uskon että B pääsisi paikalle :D
Google kääntäjä vai ennakoiva tekstinsyöttö töhertänyt?

Mistäs se tiedetään muuten, ettei Mikke olis mukana, huomasin tuolta Ronyn postauksista, että sillähän on toinenkin yksityinen tili.
Niin onkin mutta kyllä se ihan reaaliajassa postaa työjuttuja. Normaalit ihmiset tekee töitä tähän aikaan eikä loju jossain thaikuissa ryyppäämässä. Kunnn väki pitää lomat perheen kanssa kesällä ja pieni hiihtoloma johonkin väliin

Mun mielestä on niin hassua ja hölmöä että olet vaikka missä ja millä kummallisilla sivustoilla, että löytäisit jotain tietoa näistä. Ja sitten et kuitenkaan voi olla instassa, jossa itse aina välillä suoraan tarjoilevat jotain tietoja. En voi käsittää tätä sun ajattelutapaa tässäkään.
Öö miten niin, en oo facessakaan, plus tännehän se kaikki oleellinen tuodaan. Eihän minulla oo kuin X ja jodel, tumppu (jota harvemmin ees katon) ja niiltä homosivuilta nyt ei hirveesti taida tietoa löytyä paitsi Of kuvia ilmaiseksi. Ihan tarpeeksi nään mielestäni tuolta navista ja seuraajat Dolphinista. En halua ottaa tota enää ku se ahdisti minua ja aiheutti kilpailua toisiin, enkä halua stalkata sen enempää näitä. Mitkään nää ystäväkollega Dz liittyvät henkilöt tai bändiläiset esim. ei kiinnosta. Ja siis saan varmaan vähempi tietoa ku ne jotka on discord, sille ei nyt sit voi mitään.

Öö miten niin, en oo facessakaan, plus tännehän se kaikki oleellinen tuodaan. Eihän minulla oo kuin X ja jodel, tumppu (jota harvemmin ees katon) ja niiltä homosivuilta nyt ei hirveesti taida tietoa löytyä paitsi Of kuvia ilmaiseksi. Ihan tarpeeksi nään mielestäni tuolta navista ja seuraajat Dolphinista. En halua ottaa tota enää ku se ahdisti minua ja aiheutti kilpailua toisiin, enkä halua stalkata sen enempää näitä. Mitkään nää ystäväkollega Dz liittyvät henkilöt tai bändiläiset esim. ei kiinnosta. Ja siis saan varmaan vähempi tietoa ku ne jotka on discord, sille ei nyt sit voi mitään.
Tissisivustoillako tuli liikaa kilpailua?

Yhteistyössä