V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä veikkaan, että pelästyit sitä tissien määrä, mitä sulla oli etusivulla, kun olit vähän käyny kattelemassa. Ja siks äkkiä poistit.Heh heh, älä jaksa.
En katellut mitään tollaista siellä, X:ssäkin tulee tota laihduttajien ja anorektikkojen kamaa enemmänkin KB juttujen sekaan.Mä veikkaan, että pelästyit sitä tissien määrä, mitä sulla oli etusivulla, kun olit vähän käyny kattelemassa. Ja siks äkkiä poistit.
Kuitenkin aina sitten kyselet kaikkea kun et löydä sieltä navista. Enkä tajua mihin profiileihin siellä oikein päädyit jos kaikessa tuli kilpailua.Öö miten niin, en oo facessakaan, plus tännehän se kaikki oleellinen tuodaan. Eihän minulla oo kuin X ja jodel, tumppu (jota harvemmin ees katon) ja niiltä homosivuilta nyt ei hirveesti taida tietoa löytyä paitsi Of kuvia ilmaiseksi. Ihan tarpeeksi nään mielestäni tuolta navista ja seuraajat Dolphinista. En halua ottaa tota enää ku se ahdisti minua ja aiheutti kilpailua toisiin, enkä halua stalkata sen enempää näitä. Mitkään nää ystäväkollega Dz liittyvät henkilöt tai bändiläiset esim. ei kiinnosta. Ja siis saan varmaan vähempi tietoa ku ne jotka on discord, sille ei nyt sit voi mitään.
No en nyt jaksa selittää sen kummemmin, mutta huomasin, että siellä tulee minulle jotain sellaista kateuden tapaista mitä itellä ei yleensä ole. Samat kilpahenkisyysvibat ku nuorempana jossain jumpissa, salilla ja sellaista.Kuitenkin aina sitten kyselet kaikkea kun et löydä sieltä navista. Enkä tajua mihin profiileihin siellä oikein päädyit jos kaikessa tuli kilpailua.
Ei se kyllä mitään tollasta sisältöä näytä ellet itse hakeudu sen pariin…No en nyt jaksa selittää sen kummemmin, mutta huomasin, että siellä tulee minulle jotain sellaista kateuden tapaista mitä itellä ei yleensä ole. Samat kilpahenkisyysvibat ku nuorempana jossain jumpissa, salilla ja sellaista.
Mitä ihmettä, mitä flaidista oot siellä provosoinutNo en nyt jaksa selittää sen kummemmin, mutta huomasin, että siellä tulee minulle jotain sellaista kateuden tapaista mitä itellä ei yleensä ole. Samat kilpahenkisyysvibat ku nuorempana jossain jumpissa, salilla ja sellaista.
No en hakeutunutkaan, mutta toi oli vertauskuva ja koin sitä vaikka toisista faneista, jotka käy enemmän keikoilla jne.Ei se kyllä mitään tollasta sisältöä näytä ellet itse hakeudu sen pariin…
Tämä. Se näyttää sulle just sellaista sisältöä, mitä oot aiemmin katsonut. Jos ne ahdisti niin ois pitänyt katsoa jotain muuta tai valita että katsoo vain niitä joita seuraa.Ei se kyllä mitään tollasta sisältöä näytä ellet itse hakeudu sen pariin…
Onhan niitä keikoilla kiertäviä faneja twitterissäkinNo en hakeutunutkaan, mutta toi oli vertauskuva ja koin sitä vaikka toisista faneista, jotka käy enemmän keikoilla jne.
Voi olla, mutta tää toimii minulla. Se insta oli myös aikasyöppö.Onhan niitä keikoilla kiertäviä faneja twitterissäkin![]()
Olet niin solmussa kuin olla ja voi. Olet aivan sekaisin ja kirjoitat mutu-tuntumalla ilman mitään todellisuutta. Kun kysymyksessä on Bojere, niin ajatuksesi kääntyvät mustiksi. Eikå mikään ihme, kun trollaat tietokoneella 24 tuntia vuorokaudessa. Olet niin pipi.Sun on pakko olla trolli tai sitten jotain on pahasti kärähtänyt sulla päässä. Vai että syksyllä 23 Thaikkulomalla. Älä naurata. Tasan tarkkaan tiedetään, missä seurassa siellä oli. Tammikuussa K ei ole missään auringossa ollut. Sen olis nähnyt, kun iho on punaisena heti yhden päivän jälkeen. Sitäpaitsi molemmat ovat postailleet kuvia ihan omilta tahoiltaan.