V
vierailija
Vieras
Siellä saa aikaiseksi varmasti hyvät Bojeret. Vaiķka en itse siellä olekaanUusi pienempi shippi Discord. Vain alle 20 otettiin mukaan. Laivanrakentaja on sen perustaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siellä saa aikaiseksi varmasti hyvät Bojeret. Vaiķka en itse siellä olekaanUusi pienempi shippi Discord. Vain alle 20 otettiin mukaan. Laivanrakentaja on sen perustaja.
Onks ficcikirjailija siellä ja nimimerkillinen?
Ikävä vauvan aikoja kun oli pari sataaUusi pienempi shippi Discord. Vain alle 20 otettiin mukaan. Laivanrakentaja on sen perustaja.
Enkä minä, toimiiks se isompikin silti?Siellä saa aikaiseksi varmasti hyvät Bojeret. Vaiķka en itse siellä olekaan![]()
Ikävä vauvan aikoja kun oli pari sataa![]()
Eikä oo vaan 7On yli kymmenen, 16 tällä hetkellä.
No ei tatvitse jankata kun se se oli. Nauru todellakin oli Jeren. Yhtään todistetta ei ole esitetty, etteikö olisi.Ja meinaat että tästä saisi vielä jonkun mehevän jankkauksen aikaiseksi?![]()
En esitä mitään, omana itsenäni olen.
Eikä oo vaan 7Sä taisit jäädä ulkopuolelle.
No ei tatvitse jankata kun se se oli. Nauru todellakin oli Jeren. Yhtään todistetta ei ole esitetty, etteikö olisi.
Se uus perustettu on pelkästään K-discord, mutta ite oon siinä laivanrakentajan perustamassa 7henkilön shippidiscordissa. Mitään 16 henkilön discordia ei oleEn ees tullut siihen toiseen, josta täällä on aiemmin puhuttu. Olen siinä missä on 16 jäsentä tällä hetkellä.
Siinä on eri sävy eri tilanteissa. Tuo oli ihan tunnistettava Jeren nauru. Sellainen neuttraalimpi naurahdusKuule kun ei voisi vähempää kiinnostaa sun todisteet. Käärijällä on niin hirveä variksen nauru että jos olisi ollut hän kyseessä niin sen olisi tunnistanut.
Se uus perustettu on pelkästään K-discord, mutta ite oon siinä laivanrakentajan perustamassa 7henkilön shippidiscordissa. Mitään 16 henkilön discordia ei ole![]()
Mutta sehän tunnistettiin.Kuule kun ei voisi vähempää kiinnostaa sun todisteet. Käärijällä on niin hirveä variksen nauru että jos olisi ollut hän kyseessä niin sen olisi tunnistanut.
Sua ei tarkotuksella otettu siihen 7 henkilön diacordiinOnhan. Sinä et vain ole siinä. K Discord ei kiinnosta minua.
No kylläpä nyt tulee kylmässä kirjoittaessa virheitäHirveesti pieniå doscordeja mutta yhdessäkään ei enää ole samaa fiilistä kuin vauvalla. .Miksi se edes loppui
Hyi, onpa pieni, aika hallitseva hahmo se perustaja myöskin.Sua ei tarkotuksella otettu siihen 7 henkilön diacordiin![]()
Miksi Leila muuten lopetti. Hänhän oli enemmän Käärijän kuumistelija, kuin bojeristi., muistan että kävi joissain hånen kommenteissaan ilmi. Pettikö Käärijä sitten hånen odotuksensa.Minulla on ikävä Leilan ficcejä.
Sinne ei haluta teitä urpoja.Hyi, onpa pieni, aika hallitseva hahmo se perustaja myöskin.
En itekään haluais.Sinne ei haluta teitä urpoja.
Oli se kyllä aika erikoinen, ei aivan ns. aito hahmo.Miksi Leila muuten lopetti. Hänhän oli enemmän Käärijän kuumistelija, kuin bojeristi., muistan että kävi joissain hånen kommenteissaan ilmi. Pettikö Käärijä sitten hånen odotuksensa.
Sua ei tarkotuksella otettu siihen 7 henkilön diacordiin![]()